nee de bunker is echt voor het zitten gemaakt. Deze is ook op een bepaalde manier gevormd, waardoor het niet prettig plat zal liggen.
Wie is bekend met de Dreamers van Lodger? Wil het dekentje gaan gebruiken in de wandelwagen straks Wil dan het wiegdekentje kopen. Iemand ergens een mooie actie gezien?
he meiden, ik heb ff advies nodig. aik ben in april uitgerekend en ik wil graag een Lodger wrapper aanschaffen voor in de kinderwagenbak. zou ik dan voor een fleece versie gaan? ik heb trouwens wel al een wrapper newborn gekocht voor in huis.
Volgens mij kan die newborn ook prima in de wagen. Evt met een dekentje als het al te koud is. In de WIJ jonge ouders zit trouwens een puzzel waarmee je een wrapper motion kan winnen.
ik heb de denim wiegdeken en die is lekker zacht, niet echt warm maar wel prettig. Momenteel gebruik ik hem om de kleine man op zijn plek in bed te houden, hij heeft een slaapzak aan maar spartelt het hele bed door als ik er niet een dun dekentje overheen doe Ze hebben tegenwoordig ook andere dekentjes, maar die heb ik nog niet in de winkel gezien. Van harte met je zwangerschap trouwens X Miek
fleece is denk ik wel erg warm voor dan. De nieuwe motion wrapper is zacht en lekker warm en je kan hem in de maxi cosi doen X Miek
Thanx Mieke. Ga idd toch maar voor de Dreamer demin idd hoort bij de rest van de collectie he. En de puzzel al opgelost?
Ik gebruik de wrapper fleece nu voor in de kinderwagen. Mijn meisje ligt er echt heerlijk warm in. Vooral nu ze nog heel klein is en ze ook nog helemaal onder de onderste flap past die je naar binnenvouwt.. Ze ligt nu als het ware onder drie lagen fleece! Straks voor het voorjaar komt er dan ook zeker een dunnere wrap bij.