ik vind de verschillende mutsjes erg leuk, ook omdat het van 0 tot 7 jaar is. Maar ben hele benieuwd naar de prijs en vanaf wanneer ze verkrijgbaar zijn. Dan kan ik ze vast op een verlanglijstje zetten!
Ons kindje wordt eind november/begin december verwacht. Flink koud dus! Voor onze dochter had ik gewoon de maxi cosi voetenzak en die beviel eigenlijk niet zo goed. Nu twijfel ik tussen een Shelter en een babynomade voor in de mc. En ik kan echt niet kiezen, help
mijn 1e is in december geboren en daar had ik een shelter fleece voor. Ik was er zo tevreden over dat ik nu ook de katoene versie heb omdat de 2e in mei is geboren. De shelter is een draagzak die ook in MC kan en ik gebruikt kan worden (en ik doe hem ook wel in de wandelwagenbak). Ik vind hem erg prettig, kleine in de draagdoek mee winkelen en dan al slapend terug de MC in, heerlijk, ook slapend eruit en zo de box/wipper in
ik ga mijn schoonzusje een shelter kado doen. Die krijgt haar 2e in oktober. Ze zal hem in de MC en fietskar gebruiken. Oudste naar school brengen kleine in de fietskar en dan kan ze de kleine zo even mee naar binnen dragen.
ohh trouwens weet iemand ook over er nu er nieuwe modellen/kleuren komen ook van bepaalde artikelen kleuren uit gaan? Die zijn dan vaak in de aanbieding. Heb zo mijn rode bunker voor 50% korting op de kop kunnen tikken!
Miek, leuk dat mutsje voor bij de bunker en wrapper Ik heb me gelijk aangemeld voor de nieuwsbrief * Ik heb een wrapper en shelter gekocht, ik ben heel benieuwd hoe ze gaan bevallen (ik heb zoiets wel gemist bij mijn zoontje, lijkt me veel handiger dan steeds een jasje aan te doen bij een kindje dat nog klein is en veel slaapt)
Douglas: bij de Prenatal gingen er boosters uit in de kleur blauw en wit. Heb mijn booster daar voor 12,99 gekocht. Verschilt wel per winkel want in een babyzaak hier waren ze niet in de aanbieding. Even googelen dan vind je het vaak wel. Zo kwam ik ook deze prijs voor de booster.
ja ik ga het goed in de gaten houden zodra de nieuwe in de winkel komen, komen er vast ergens wel leuke aanbiedingen voor oude kleuren!!
Mutsen vanaf 0-2 en 3-6 m, 6-12m met sjaal en wanten. 1-3jr in muts,sjaal+wanten en 4-7jr in muts,sjaal want en/of handschoen. Dit stond op de Lodger Twit
Hihi... Ik lees allemaal heel enthousiaste reactie en moet heel erg lachen om deze nuchtere reactie tussendoor...! @Flutterby: ik heb alleen de bunker voor straks (nog niet gebruikt) en mijn moeder heeft een wrapper nagemaakt. Daar zou ze wat in kunnen aanpassen zodat die als maxi cosi zak gebruikt kan worden. Maar als je zegt dat je maxi cosi zak niet beviel: die nieuwe die bij de pebble maxi cosi hoort is wel erg fijn (vind ik!) Misschien ook handig om in je keuze mee te nemen.
Meiden, wie heeft er ervaring met de fleece wrapper. Zoontje is nu 2 maanden en ik wil hem nog hebben voor de wandelwagen, maar wil een 5 maanden oude baby nog wel in een wrapper liggen? hoelang hebben jullie hem gebruikt? vind hem een beetje duur om hem amper te gaan gebruiken... tnx Miek
Ken de wrapper niet maar de bunker wel. Deze kan ook in de wagenbak maar later ook in het zitje. Deze kun je gebruiken tot 3 jaar staat bij de info van de bunker. Zou persoonlijk voor een bunker gaan als je hem alleen voor in de wagen wilt gebruiken
@susan27:nope ben er heel benieuwd naar! @miek74 ik zou dan ook gaan voor de bunker. Onze dochter lag tot 5,5 mnd in de wagen en daarna heerlijk in de bunker. Ik heb een bunker waarvan de kleur uit de collectie ging voor 50 euro kunnen kopen en je hebt er plezier van tot ze 3,5 jr zijn
de bunker ga ik (hopelijk) van mijn collega's krijgen De wrapper heb ik toch maar besteld, is voor mijn schoonouders niet leuk als ik niets van hun geld koop... goed excuus toch? hahahaha X Miek
Sja, Miek, ik vond er dus weinig aan. Sjaak bleef er niet keurig netjes in liggen, wapperde zijn benen continu los. Maar ik heb hem nooit in de wagenbak gebruikt, moet ik zeggen. mss bij een volgende?
ik ga hem juist voor de wandelwagenbak gebruiken bij het wandelen/winkelen. Ook wel als speelkleed. Ik ben benieuwd, hopelijk komt ie snel binnen!
nieuw plaatje gevonden van de wintercollectie http://www.babynieuwtjes.nl/wp-content/uploads/2011/01/Lodger_Hatter.jpg