De wintersjaal kost ongeveer 30 euro zeiden ze bij babyplanet hier. Hij komt half aug in de winkel dus zal eerdaags wel te koop zijn. Ben ook wle benieuwd. Ook die wrapper ed. nog niet gezien
Sinds kort lodger ontdekt. Heb er nog geen , maar ze lijken mij erg handig. Nu ben ik op zoek naar een dekentje voor in de kinderwagen voor onze kleine meid die geboren wordt in november. Is de wrapper ideaal om als dekentje te gebruiken voor in de kinderwagen? En is het dan nog nodig om een jasje aan te doen? Tot welke leeftijd hebben jullie de wrapper gebruikt?
Mijn oudste is van december en heeft zonder jas (evt. kan je nog een dun vestje aan doen) in de wrapper gelegen. Ik vond hem ideaal. Geen gesjor met jasjes en een huilend kind dat er niks aan vond. Maar heerlijk ingepakt in de wrapper en een blij kindje. Hij bleef er ook goed warm in, zelfs toen het vroor. Ik vond het dus een aanrader. Ik hem hem gebruikt in in te wikkelen tot een maand of 4 toen werdt het te warm voor hem, mijn dochtertje is van oktober en die heeft er langer in gelegen. Een maand of 6. Ze hebben hem ook nog toen ze kleiner waren als speelkleed gebruikt. Je kan ze ook goed via marktplaats bijv. kopen.
Ze hebben ook hele mooie dekentjes van Lodger: Dreamer heet die. Voor in de wieg maar past ook prima in de kinderwagen.
@susan: oke dank je wel. Dreamer zieter ook leuk uit. Ik moet zeggen snap helemaal waarom je zo verslaafd kan raken aan Lodger hihi Komen er ook nieuwe kleuren voor wrappers (wintercollectie)? Ik zie dat ze fleece wrappers hebben en katoen. Is t verstandiger om in de winter dan de fleece wrapper aan te schaffen? Sorry dat ik zoveel vraag maar ben echt n leek
Volgens mij komen er wel nieuwe kleuren. Staat op de lodger site. www.lodger.com en op facebook. staat hier in het topic wel ergens een linkje.
ik ben benieuwd naar de mutsen en sjaals.. heb trouwens een extra hopper bijgekocht, is echt zo'n fijne slaapzak. Sluit mooi aan! Jammer dat er geen dikke winterversie is..
als die net zo dun is als de huidige dan heb ik er weinig aan in de winter, onze dochter slaapt zonder dekens namelijk..
Jammer dat de prijzen er niet bij staan. Helaas zit de Denim versie aan elkaar vast. Dan moet je dus een muts op als het sjaal weer is. Beetje jammer.....mijn mannetje houd niet van mutsen
ik heb vorig jaar ook vrijwel altijd sjaal gebruikt, minder de muts (in mijn herinnering... hoewel hij weinig haar had, dus zal hem vast vaker gebruikt hebben dan ik nu roep), en al helemaal zelden de wantjes.. maar goed, ik heb inmiddels al een nieuwe winterset gekocht, niet van lodger overigens.
Heb ook al een heel leuk setje van Z8 vorig jaar in de opruiming gekocht. Muts met sjaal dus ga ook niet voor de Lodger set. Past ook niet bij zijn winterjas trouwens