Heb de Lodger musten ed al in 2 winkels hier zien liggen. Ze zijn mooi maar wel duur Denim set 1-3 jaar muts met sjaal eraan is 32,95 en denim handschoenen waren 15 euro Andere set: muts 15 euro. De nieuwe folder/boekje van Lodger bevat de mutsen maar ook wrappers, bunkers en dreamers. Staan alleen geen prijzen in.
Hey meiden, Effe een vraagje aan jullie experts op het gebied van Lodger. Wat is eigenlijk het verschil tussen de Shelter en de Wrapper? Ik heb een voetenzak in de maxicosi maar ja, daar moet je de kleine dan altijd weer uithalen. Nu had ik ergens gelezen dat je de Lodger Shelter (meen ik) daar ook voor kan gebruiken en dat je de kleine dan redelijk eenvoudig eruit kan halen. Zo zit je dan natuurlijk niet steeds van warm/koud ed te gaan. Het lijkt me wel een handig product. Ik krijg nl ook een babynestje voor in de Phil en Teds. Daar heb ik dan geen dekentje in (nog niet), ben me aan het afvragen of ik die shelter of wrapper daar dan ook voor kan gebruiken. Wat adviseren jullie? Of welk ander product van Lodger? Ook handig is natuurlijk dat je er een draagdoek van kan maken, is dat eenvoudig? Heb er voor mijn eerste nl een gehad van Baby Bjorn maar dat was niet echt je van het. Nu heb ik er straks een van 22 maanden en een pasgeboren baby in december dus het moet wel warm zijn en handig.
de wrapper kan niet in de mc, daar hebben ze een nieuw product voor de wrapper motion. Shelter kan in de mc en kun je als draagdoek gebruiken, maar daar heb ik geen ervaring mee maar hoor zo om heen dat het niet fijn is als draagdoek. Ik heb gebruikt of gebruik: de wrapper fleece in de kinderwagenbak, lekker warm en ze hoeven geen dikke jas aan. Toen het extreem koud was, heb ik een extra dekentje erbij gebruikt. de bunker gebruik ik in de wandelwagenzit de booster gebruik ik nu los in de wandelwagen, zit wat comfortabel en mijn zitting wordt niet zo smerig de hopper slaapzak, ideaal kan zo in de autostoel en is lekker smal dus sluit mooi aan.
Zou dan voor een Shelter gaan. Kun je in de MCautostoel doen en als draagzak gebruiken. Heb hier ook geen ervaring mee. Gebruik hem nu wel als heupdrager voor mijn zoontje. Het is even oefenen maar ideaal, niet om de hele middag mee te lopen maar voor kleine stukjes prima te doen.
op deze site 25% korting op lodger! Wel oude modellen volgens mij. En boven de 50 euro geen verzendkosten!!! Home | Jut & Juul Lifestyle for Kids Net een shelter besteld als kraamkado!
ik heb vant weekend de grijze muts gekocht voor de oudste, erg zacht en lekker warm. Wa 17euri geloof ik. Ben alleen de sjaal vergeten erbij te kopen, dom dom dom. Niet aan gedacht...
ik heb toch maar geen wintersetje gekocht van lodger.. ben nu op zoek naar de hopper met lange mouwen, nog niet gevonden in webshops... lodger maar weer mailtje sturen..
meiden, mag ook ik even een vraagje stellen... ik ben 25-12 uitgerekend en wil graag de eerste week de wrapper fleece gebruiken binnen (of is dat te warm?) daarna lekker in de wagenbak
Fleece kan best in december. Even goed op internet zoeken voor een leuke aanbieding. Ze hebben nu ook de wrapper motion een nieuwe wrapper die ook mee kan in de MC autostoeltje
Wolfje: ik ben half jan uitgerekend en ik heb de wrapper cotton gekocht. Ik denk dat dat voor binnen wel warm genoeg is. Voor in de wagen wil ik nog de wrapper fleece kopen en vandaag voor in de maxi cosi de shelter Rabbit gekocht!
Ik heb nog een mooie zgan lodger wrapper fleece queen in de aanbieding. We krijgen nu een zoontje, en dus heb ik deze roze niet meer nodig. Marktplaats.nl - Advertenties van dongen uit Made
minnie; en heb je ze in de winkel of via internet gekocht? enne wat heb je betaald als ik vragen mag wil zelf denk ik de cotton voor thuis en de fleece in de wagenbak... voor in de maci cosie heb ik de voetenzak... twingo; vermoed dat wij ook een jongen krijgen...
Mss en beetje offtopic, maar ik doe mijn Lodger Shelter weg. Het is een chocolade bruine fleece shelter. Ik vraag 30 euro inclusief verzendkosten. Hij is 1x gebruikt, maar mijn zoon vind het niet fijn en voor in de maxicosi heb ik zoveel wikkeldekentjes... PB mij bij interesse
ik heb vandaag mn eerste lodger product gekocht op de zwanger en gezin beurs...een mooie wrapper lichtbruin met een blauw hartje met my precious..en de andere kant fleece hartjes had mn man beloofd niets "duurs" te kopen maar dit was zo'n goede aanbieding 46euri voor de wrapper...vond het goedkoop en tja was al verliefd...
Ik heb net de wrapper gekocht. Lekker ook als speelkleed, maar ook om in te wikkelen. Wie wikkelt zijn kind nu ook nog in? Voor een pasgeborene snap ik, maar L is nu 7 maanden en wikkelen doe ik nu niet. Misschien dadelijk in de winter weer. Lijkt me ook handig mee te nemen naar visite. KLeed om op te spelen. Even een tukkie: wikkeldeken.
Ook wij hebben afgelopen weekend op de baby en gezinnen beurs een Lodger Wrapper gekocht. We hoorde via een collega van mijn man dat de Lodger-serie errug handig en fijn is dus toen we deze prachtige aanbieding tegen kwamen besloten we er ook gelijk maar één mee te nemen. Verder hebben we een Lodger Shelter via Marktplaats kunnen kopen, die nog nooit gebruikt was, kortom ... wij doen ook mee aan de Lodger verslaving!