Heb de motion in de winkel zien liggen, zat helaas in doos dus kon hem niet bekijken. Was meende ik 65 euro weet het niet meer zeker. Volgens mij zelfde prijs al een shelter.
mijn kerel rolde al met 3mnd. en bleef toen echt niet meer stil in die wikkeldeken liggen. dus ik kan me er niets bij voorstellen!
ik weet nog steeds niet welke ik moet kopen... in dec uitgerekend... wil hem de eerste week binnen gebruiken en daarna ook voor buiten... dus moet wel een fleece hebben, maar dat is toch te warm voor binnen? of dan maar 2 halen 1 fleece en 1 katoen...
Zou de jonge gezinnen beurs ook goede acties hebben? Kan ik een mooi kraamkado voor een vriendin kopen
Mijn oudste worstelde zich ook overal uit, maar onze jongste ligt nu nog overdag ingewrapt te slapen in zijn Lodger wrapper (katoen) en hij is al 5 maanden! En hij is groot (+1 op lijntje CB). Hij vindt het heerlijk en is meteen vertrokken zodra ik hem inpak.
Nee bunker is voor in de kinderwagen zitje. Of evt in de bak. Voor in de MC is hij te groot zou dan voor de Shelter of Motion gaan deze is nieuw. (wikkeldeken met gaten voor mc)
Bunker is tot 3 jaar zegt Lodger. Motion tot 6mnd geloof ik. Shelter totdat je kleine niet meer in de MC past. Later kun je hem gebruiken als heupdragen. Gebruik hem nu nog bij mijn zoontje voor kleine stukjes lopen.
de shelter heb ik juist verkocht omdat ik het geen fijn ding vond en mijn zoontje is nu 5 maand en mag over een tijdje in de buggu dus ga ik toch maar voor de bunker.
Dan zou ik idd voor een bunker gaan. Er staan er veel op mp. veel nog zgan. Misschien is er op internet ergens nog een leuke actie. Succes met je zoektocht
Bubbler hebben wij mijn zoontje op zijn verjaardag gegeven. Is echt een heerlijke grote baddoek. Maar zou hem niet als wikkeldeken gebruiken. Het is echt een badcape.
bunker kan die ook in de wagenbak eigenlijk wil de original fleece kopen maar kan die maar paar maandjes gebruiken daarna wordt het snel mooi weer... bunker kan ik tot 3jr gebruiken maar kan die in de wagenbak?