Ik had al een goedkope luiertas, namelijk van 15,- van de hema, maar ik vond hem niet prettig. Kleine opening, donker van binnen, dus letterlijk grabbelen naar je spullen. Nu was ik bij de kruidvat vandaag: voor 7,50 in de op=op een ideale luiertas gekocht! Bovenkant kan helemaal opengeritst, waardoor je er dus heel makkelijk in kunt kijken, daarnaast is hij heel licht van binnen. Incl verschoonmatje en etui. Ook zitten er aan de achterkant van die bandjes om de tas aan je wagen te hangen. Ik heb een gave zilveren, maar ze hadden ook roze-wit en nog een kleur geloof ik. Aanrader voor a.s. mama's!! het zijn trouwens deze... maar ze zien er in het echt veel leuker uit!! http://s3.amazonaws.com/voordeelmuis/590/590280.gif
Nee, staan niet in de folder.. geen idee.. lag gewoon bij de Op=op.. (bedacht me later dat niets hier hard loopt. dus dat ze waarschijnlijk bij andere kruidvat-filialen weg zijn.. er liggen hier nogsteeds little-people schoolbussen voor 15,- dat soort dingen )
Wij hebben een zwarte Nog niet in gebruik en toen gewoon voor de normale prijs gekocht, maar die was ook niet duur
hier lag alleen nog een roze gestreepte. Die vond ik niet zo mooi (en mijn man wil daar niet mee lopen...) Vind die zilveren wel heel mooi! Morgen maar f in de stad neuzen.
Ik weet nog dat ze ze hadden maar toen was ik nog niet zwanger volgens mij Hier hebben ze nooit iets dus ga het niet eens proberen, die zilveren is echt leuk! Ik wil sowieso een zilveren..
Hier waren ze helaas niet meer. Maar heb wel bij de Country Wishes een superleuke tas van Pip Studio gekocht met 50% korting. Die ga ik gebruiken als luiertas.
Uiteraard heb ik er al eentje, maar dit is misschien wel wat als extra tas... al zullen ze hier wel op zijn, is meestal vrij snel met zulke dingen.
Das geen geld! Mijn mams heeft net een zwarte meegebrachtt, ideaal als extra! Misschien heeft iemand er iets aan: in het woensels winkelcentrum (eindhoven) liggen nog 2 zwarte en 2 roze