Webshop Kadocus

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ikdus, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Heey meiden,

Kom ik weer :).
    Aangezien ik niet zoveel vertrouwen heb in het "online shoppen" was ik benieuwd of iemand bekend is met de website kadocus.
    Ik wil graag een wiegje daar kopen, aangezien het maar voor even is wil ik er niet teveel geld aan uit geven en nu zag ik daar wiegjes voor 50/60 eu. Maar of ik die site nu kan vertrouwen ???? Iemand ?!

2. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er 2 weken terug een wiegje gekocht, betaling via ideal een bevestingsmail en een mail dat ze het hadden verstuurd, volgens mij op vrijdag besteld en maandags hebben ze het verstuurd dus dinsdags in huis!

Hier dus een positieve ervaring en snelle service

3. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Ik heb er ooit een pakje besteld en dat had ik ook snel in huis.
    Dus voor mij een positieve ervaring :)

4. Lady7

Lady7 Niet meer actief

ik heb het idee dat het misschien bij Gardo hoort..

dit vooral als ik kijk naar de inhoud van de webshop, de voorwaarden, verzendkosten en de acties etc

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dank dames, wiegje is besteld. 1 van de lelijkste die ik heb gezien :p.
    Maar ach is maar voor een paar maanden.

Lady7, gardo ? Wat is dat ?

6. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Een babywinkel ;) Gardo BabySuperstores - Babykamers, Kinderwagens, Autostoeltjes, Buggy
    ik heb maandagavond wat besteld bij Kadocus en vanaf vandaag kan ik het pakketje volgen. Het word als het goed is bezorgd bij mijn ouders in Belgie :D
    Ik had goede ervaringen gevonden over Kadocus dus heb toen maar besteld. Ik moest maar een simpele goedkope box hebben voor bij mijn ouders dus:D

7. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Maandagavond om 23u15 de box besteld en vanochtend om 9u45 bezorgen in België. Erg snel! :D
    Ik heb nog geen idee hoe het allemaal verpakt is, dat zie ik vrijdagavond zelf pas want dan ga ik naar mijn ouders.

8. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik heb daar een wit wiegje van 60 euro besteld, en een box. Was snel in huis, en gewoon netjes verpakt in originele verpakking. Goede ervaring dus, en leuk wiegje!

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik vroeg me precies het zelfde af omdat ik er een kinderstoel wil bestellen en daar een mooie gezien heb
    beetje zelfde idee als een stokke maar dan met een tafelblad eraan en een mooie vormgeving
    aangezien wij geen eettafel hebben voorlopig leek me dit wel handig :)

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb een keer besteld daar. Ik had een bepaald onderdeel nodig voor mijn kinderwagen in een bepaalde kleur. In veel webshops was deze uitverkocht dus heb toen naar ze gebeld of ze deze nog wel op voorraad hadden. Mevrouw zei van wel dus ik helemaal gelukkig en direct besteld en geld overgemaakt.

Kreeg ik de volgende dag aan het eind van de middag een email dat het bewuste onderdeel niet meer op voorraad was in die kleur.. was ik dus niet zo blij mee.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik heb ook een wit wiegje van 60 eu besteld en een matrasje erin.
    Maar ik vind het wiegje niet echt zo :p Op de foto ziet het er lomp uit alsof de poten een meter hoog zijn hahah.

Olifantje, fijn dat dat zo snel is gegaan. Dan zal ik het hier ook wel morgen of vrijdag hebben !!

Miffy, nou de weinige ervaringen zijn hier positief toch, dus bestellen maar :p

Umm85, Ooh dat is wel heel erg jammer ja. Hebben ze wel het geld weer terug gegeven ?

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @ikdus
    ja ik denk wel dat ik het ga doen inderdaad
    en zo een wiegje met een meter hoge pote is wel makkelijk denk ik, hoef je niet zo diep te bukken ;)
    en gelukkig is het alleen voor het begin zo een wiegje

13. Inaya

Inaya Actief lid

4 dec 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het baby wiegje naturel van kadocus in huis. Echt een mooi ding en hartstikke stevig.

Het matrasje voor in de wieg had ik er ook meteen bij besteld, deze viel wel tegen. Het is eigenlijk een mega spons en geeft de baby niet voldoende ondersteuning vind ik. Wij hebben uiteindelijk een matras besteld via www.matrassenmakerij-shop.nl

Zij hebben overigens ook dikkere matrassen voor in de box, ideaal!

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.463
    113
    Ik ga daar ook het wiegje van 60 euro bestellen, die hoge poten vind ik juist heel handig naast ons hoge bed.

Maar dan ga ik daar dus niet het matrasje kopen.

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Vandaag is t wiegje en matrasje binnen gekomen. Direct in elkaar gezet (hoe bedoel je vroeg). Vind dat matrasje mee vallen heb het idee van traagschuim. Vind hem best stevig dus.

16. Keiblij

Keiblij Actief lid

5 nov 2011
    317
    269
    63
    Hier goede ervaringen met de webshop! Heb de babykamer daar besteld

Deel Deze Pagina