Ook de verzorgingsspulletjes wil ik binnenkort gaan halen. Nu hoor ik van verschillende mensen dat ze de gehele zwitsalcollectie (of ander merk) hebben staan maar veel dingen niet gebruiken. Wat heb ik echt nodig en wat kan ik beter laten staan?
ik gebruikte alleen de shampoo, zeepvrije wasgel en babyolie. Soms haarlotion of bij m'n zoontje een beetje gel. Voor schrale billetjes had ik zinkzalf, maar vind sudocrem toch prettiger.
Ik gebruik wasgel, shampoo, badolie, massageolie, bodylotion, haarlotion, tube op het huidje, bepanthen en sudocreme en zonnebrandcreme factor50. Met de badzeep heb ik nog niets gedaan (oh jawel daar was ik mezelf mee )
ik gebruik wasgel, badolie, shampoo, haarlotion, gewone olie (ook voor babymassage) en bepanthen.. Ik had ook de zwitsallijn maar onze dochter kon er niet tegen, gelukkig had ik het gekregen... Gebruik nu produkten van Weleda en Mylene..
eventjes denken wat ik ook al weer had. iig geen zwitsal, vond het zo duur! (kocht ik gewoon van die geurzakjes van de zwitsal en hing ze in de kast/ kamer. ruikt het ook lekker ) maaruh terug op je vraag, Sudocreme (nog steeds!) haarlotion (maar die heb ik lang niet gebruikt want ze had nou eenmaal bijna geen haartjes haha) olie, shampoo en waszeep. Olie gebruik ik niet meer, vind ik echt vies spul nu het plakt aan de kleertjes. volgende keer neem ik gewoon bodylotion. met de olie kun je wel gebruiken als je babymassage wilt doen. succes met kopen!
-Badolie en massageolie van Weleda -Bepanthen (ideaal als hij wat schrale plekjes had) -Sudocreme (de eerste week dagelijks voor de "zwarte poepluiers" dan gaat het er makkelijker vanaf) -Vasaline - Shampoo van Nivea (gekregen van familie uit Belgie, volgens mij heeft Nivea geen babylijn in nederland)
Wat je de eerste weken echt gebruikt is badolie,shampoo,haarlotion,zinkzalf/Sudocreme . Heb ook niet meer gehaald deze keer. Had bij Levi ook een hele serie. Daarbij is het sowieso niet verstandig om bv een hele serie uitgebreide serie van 1 merk te halen want sommige kindjes kunnen niet overal tegen ( Levi krijgt bv uitslag van Weleda )
ik gebruik: shampoo, wasvijewasgel, bodylotion en olie voor in bad. Oh ja en een tube met creme voor het gezicht. Allemaal van Zwitsal. En ik gebruik wel bepathen en sudocreme voor de billetjes.