Hoi mama's Voor de geboorte van mijn zoon kreeg ik van een vriendin een muziekmobiel van Nijntje. Helemaal schattig, alleen wij hebben hem nooit gebruikt omdat ie niet op onze box past. Best wel balen, dus... Hij staat al een tijdje bij ons in de kast, maar ik wil hem nu toch wegdoen, omdat wij natuurlijk niet voor de mobiel een andere box gaan kopen. Ik zou er graag een mama blij mee maken die het niet zo breed heeft. Ik heb er natuurlijk zelf niks voor betaald, dus hoef er ook niks voor terug, behalve de verzendkosten. Ik denk dat dat ongeveer 7,50 ofzo is. Hieronder zien jullie er een plaatje van. Laat me maar weten via PB als je belangstelling hebt! Liefs!
Ik heb al een muziek mobiel, maar wilde even laten weten dat ik het heel lief van je vind! Mag ook wel eens gezegd worden nietwaar !
Wat super van je! Er zijn vast geneog mama's die hier super blij mee zijn... Nu nog het topic even vinden!
Up! Nog 1 keertje, als er geen belangstelling is, breng ik m naar de kringloopwinkel. Wel heel jammer, ik denk best wel dat er mama's en kindjes blij mee zijn! Als je natuurlijk in de buurt van Tiel woont, mag je hem ook gratis komen halen. Liefs!
Ik zou het zonde vinden als je het naar de kringloop zou brengen. Maak anders even een topic aan bij gratis een aanbiedingen, wie weet komen er dan wel reacties. Lotte