Ik heb bij de eerste in de kinderwagenbak een dekbedje gebruikt, maar was daar niet helemaal enthousiast over. Dus nu zit ik er serieus over na te denken om een lodger wrapper fleece te gaan kopen. Het liefst via marktplaats, want ik vind ze nieuw nogal prijzig. Nu heb ik alleen een paar vragen: - Ik zie ronde en vierkante wrappers? Wat is het verschil eigenlijk? - Is de fleece-variant warm genoeg voor in kinderwagenbak? Hoef ik dan echt niet meer te rommelen met dekentjes enzo? Hoop dat jullie me kunnen helpen ... en ervaringen zijn altijd welkom!
ik heb de lodger shelter fleece om idd ook in de wagen te gebruiken maar voor kleine rondjes met de hond hem zo te vervoeren zal vanmiddag is ff kijken hoe of wat ga hem zo ophalen
ik heb er ook 1 van 6 jaar geleden. is een btje vierkant, met een touwtje om hem bij het hoofdje aan te trekken zodat ie om het hoofdje lekker warm is. ik vind hem super!! heb hem bij mn 2e dochter gebruikt in de wagen en gebruik hem nu weer. geen geklooi met dekentjes en veeeel warmer want ze zitten er helemaal in. mijn wagen staat in de schuur dus is vrij koud. ik neem haar dan mee naar de schuur in de warme fleece deken. ze ligt er nu in zonder vestje of jasje. gewoon er helemaal in gewikkeld. later doe ik een vestje erbij aan. en als het echt koud is een wat dikker vestje. dus geen winterjas. is echt niet nodig! dus ik zou hem zeker kopen!!! absoluut geen miskoop! ik heb m trouwens als kraamcadeau aan mn schoonouders gevraagd! misschien ook een tip!
... of je maakt hem zelf! http://praatplaats.webhex.nl/blogs/naaien/archive/2009/03/14/patroon-imitatie-lodger-wrapper.aspx
Nou hebben die wrappers 2 patronen. Aan beide kanten zijn ze leuk! Kan je ze zo gebruiken dat je beide kanten aan de buitenkant kunt gebruiken. Of is er echt een buiten- en binnenkant?
hallo wij hebben ook een wrapper fleece, weet niet of je meisje of jongen verwachten. we hebben een roze ter overname. ik heb hem gewonnen en vind niet handig 2 verschillende. voor onze meisjes.
Welke roze heb? En wat zou je er voor willen hebben? Ik heb er nu een op het oog op marktplaats voor 20 euro. Kan er eentje ophalen voor 12,50 bij iemand anders, maar dat is net mijn smaak niet. WIj hebben namelijk een kinderwagen met een grijze binnenkant en daarom ben ik op zoek naar iets wat daar bij past. Twijfel nu dus tussen de lodger wrapper heaven of de lodger wrapper queen.
Ik heb er zelf een gemaakt, eentje die je ook in de maxi cosi kunt gebruiken. Dat is een namaak Lodger Motion. Ik heb ze gemaakt van 2 lagen fleece, zodat hij heerlijk warm is. En die is echt lekker warm, want ik maak er ook caphoezen van (voor het paardrijden) en iedereen zegt altijd dat ze heerlijk warm zijn .
Mooi gedaan hoor! Maar wat ben je dan aan materiaal kwijt? Ik kan me zo voorstellen dat er ook dan nog best wel wat geld in gaat zitten.
Ongeveer 20 euro aan materiaal, ligt er een beetje aan welke fleece en biasband je gebruikt . En de ene winkel is duurder dan de ander.
hallo ik heb er 2 . 1 met fleece. en 1 voor in de maxicosi deze is voor in wagen en maxicosi kan je ook broek van maken. zo ziet het er dan uit voor je kleintje deze is de fleece versie groetjes
Ik wil even in breken.. Vinden jullie kindjes het niet vervelend dat ze hun armen niet kunnen gebruiken??
Heb je misschien (een foto van) het patroon, liefst op ruitjespapier zodat ik het makkelijk na kan tekenen? Heb wel zin in een knutselprojectje dit weekend, de fleece ligt klaar
Dit patroon heb ik gebruikt: wonderjaren: Lodger Wrapper Motion Ik heb hem gemeten vanaf mijn computerscherm en zo op schaal nagetekend en toen weer uitvergroot. Alleen spreekt zij over een lengte van 115cm, dat is echt enorm groot. Ik heb hem 90cm gemaakt, anders past ons kindje er pas in de zomer in, haha.
Ik zit erover te denken om een lodger bunker te kopen. Een voetenzak voor in de buggy maar ook heerlijk voor in de kinderwagen dan hoef je geen dekentje te gebruiken. Zien er geweldig uit! Iemand ervaring ?