Koeka boxkleed

Discussion in 'De babyuitzet' started by ukkie1985, Sep 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Wij hebben het koekaboxkleed gekocht en ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die deze al eens gewassen hebben. Het is namelijk een wat dikker kleed en vroeg mij af of je die bv met een tennisbal moet wassen.

Alle tips zijn welkom:D

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Wij hebben ook een Koeka boxkleed. Nog niet gewassen, maar vroeg me af waarvoor je de tennisbal kan gebruiken?

3. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

Mar 2, 2012
    1,324
    0
    0
    Tennisballen gebruik je voor dons etc in de wasmachine. Winterjassen, dekbedden enzo. Dan blijft het dons goed verdeeld. Doordat de tennisballen rondstuiteren wordt het niet zo'n kluit met dons / vulling. Werkt ook in de droger.

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ah oke, weer wat geleerd! :)

5. PukkiePoes

Mar 8, 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Ukkie,

Ik heb een Koeka boxkleed. Vorige week voor het eerst gewassen in afwachting van de komst van de beeb. Ik heb het kleed op 20 graden gewassen (kan ik aanpassen bij m'n wasmachine) op het wolwasprogramma. Dan draait het heel zachtjes en wordt het op lage toeren gecentrifugeerd. Geen bal o.i.d erbij en het is helemaal mooi uit de was gekomen. Succes!

6. monica73

monica73 Bekend lid

May 14, 2011
    580
    16
    18
    Ik heb mijn koekaboxkleed al meerdere keren gewassen op een fijnwasprogramma 30 graden. Koeka blijft heel mooi!

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Ah bedankt voor de tips! Kleuren ook mooi gebleven? Of moet er een kleurendoekje bij?Ik heb namelijk een witte en een roze kant! :)

8. PukkiePoes

Mar 8, 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook een (licht) roze met witte en geen probleem met de kleuren gehad. Geen doekje o.i.d erbij gedaan.

9. kalli

kalli Niet meer actief

Ik heb hem op koud handwasprogramma (volgens mij 600 toeren) gewassen en Woolite gebruikt i.p.v. gewoon wasmiddel. Daarna heb ik 'm buiten op het rek neergelegd, dus niet gehangen, en hij is nog altijd heerlijk zacht en "puffy", niet gekrompen en de kleuren zijn gebleven. Ik heb de blauw/groene.

10. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Hier hetzelfde. Goede kwailiteit.

11. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

Apr 5, 2011
    2,221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik was het koekaboxkleed op een half uur programma, 30 graden, 1400 toeren. Komt perect uit de wasmachine. Liggend op het wasrek laten drogen en dan kan ie de volgende dag de box weer in.

Share This Page