Lodger ® Als je kindje op de 10e van de maand word geboren krijg je een Wrapper kado. Wel binnen 3 weken geboorte akte en kaartje opsturen naar Lodger. (heeft hier wel vaker gestaan maar nog even ter herinnering)
ik ga mijn best doen haha ik ben op de 12e van november uitgerekend, maar zou mooi mee genomen zijn, (als ik het dan niet vergeet)
ik ga ook mn best doen, ben de 13e uitgerekend. haha, ik zou zo'n ding echt niet kopen, heb liever de wrapper, maar de 10e bevallen wil ik wel
hmm ik ben 22 sep uitgerekend, maar ik vind 10-9-10 ook wel een leuke datum haha.. kijken of mijn meisje dat ook goed vind.. denk t niet, ze is errug eigenwijs.
Ow dat had ik eerder moeten weten... ik ben 10-06-10 bevallen.... maar das nu 3weken en 3 dagen geleden! Te laat dus! Wel leuke actie! xxx
ja hahaha, dacht, nog even die actie opsnorren, om te zien hoe het ook weer zat, en wie weet deed ik er nog iemand een plezier mee. niet verwacht dat ik zelf al zou bevallen de 10e 8)
Even uppen... omdat het morgen toch weer de 10e is Ik was deze post dus niet vergeten en hee zelf maak ik ook nog een kans, haha... Morgen 38 weken, dus wie weet Nog anderen die eventueel aan hun (vrucht)water voelen dat ze wel eens kans kunnen maken?
Ik kreeg em binnen een week binnen, ben op 10-06-10 bevallen d.m.v. keizersnede. Was helemaal blij toen de artsen de geplande datum vertelden haahha.