Hallo, Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van andere ik ben helemaal weg ervan. Maar hij is wel 45 euro. mn baby word begin juli verwacht. Ga ik het dan wel echt gebruiken? Is het echt iets wat je veel gebruikt of gewoon voor de heb? Kben benieuwd Groetjes
Ja, maar ik lees regelmatig dat ie ook voor andere doeleinden gebruikt wordt. Ik heb een merkloze wikkeldoek, en die is heel fijn en zacht. Scheelt je minstens de helft van de prijs. Ik denk wel dat je het gaat gebruiken, ook in de zomer weet je hier nooit wat voor weer het wordt, en in de herfst kun je hem ook nog gebruiken. Maar ik zou dus wel voor een goedkopere variant gaan, die zijn net zo goed .
Ze zijn er ook goedkoper Koop baby inwikkeldeken | Vergelijk prijzen voor baby inwikkeldeken - Babykamer / Baby Accessoires op Kelkoo Of evt bij wibra, al hebben ze daar vaak wel. Of blauw, of roze..... Maar kan ook leuk als kraamkado vragen natuurlijk...
Ik heb hem aan mezelf cadeau gedaan, maar nog geen ervaring in het gebruik. Ben vandaag ook 35w+1d, toevallig! Ik heb de mewborn cotton gekocht. Hij voelt heerlijk zacht aan. Ik wil hem vooral in en om het huis gebruiken, met voeden, kraambezoek (baby als pakketje aangeven, voelt meer geborgen denk ik), en buiten in de tuin. De Wrapper Motion ( voor in de maxi cosi) en de Bunker staan op mijn kraamcadeaulijst.
Ik heb zo'n fleece variant. Heb 'm weinig gebruikt bij de oudste, misschien straks wat meer. Maar hier is dochter op 10-2-10 geboren en ze hadden toen een actie vanwege 10 jarig bestaan dat als je kindje de 10e van de maand geboren werd, je geboortekaartje op kon sturen, kreeg je 'm cadeau. Heb ook nog 2 simpele van de kruidvat ofzo.