Lodger Wrapper of Shelter?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Olivia4, Nov 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Olivia4

Olivia4 Lid

Apr 12, 2009
    35
    0
    0
    Manager
    Amersfoort
    Wie heeft er ervaring met deze producten? Is het handiger de Wrapper of de Shelter aan te schaffen? Ik heb ook al een extra zak bij de Maxi-Cosi - koop ik dan niet twee keer hetzelfde?

2. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

Apr 3, 2007
    2,581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ben ook benieuwd, dus advies is welkom meiden! :)

3. Marlett

Marlett Fanatiek lid

Jun 13, 2009
    1,276
    10
    0
    Als je even helemaal naar beneden scrolt, zie je dat er diverse draadjes zijn over dit onderwerp. Misschien dat je daar wat informatie uit kan halen?

De shelter lijkt mij niet echt lekker dragen.

4. sabinu

sabinu Actief lid

Nov 4, 2009
    246
    0
    0
    -
    ik zou een wrapper nemen als je een lekker zacht dekentje wilt voor je kindje, ik heb zelf een lodger maar daar heb je dus helemaal niets aan, alleen af en toe in de maxicosi als die bekleding daarvan in de was zit. maar qua dragen heb je niets aan een shelter.:)

5. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    ik heb een wrapper.. nu nog niet veel gebruikt, omdat ik het nog niet te koud vind, en dat ding is best wel dik. maar ik gebruik hem wel als extra kleed als hij op de grond op het speelkleed ligt of in de box!
    Ik ben er echt blij mee!

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Hier de wrapper..

mee naar t CB als wikkeldoek, over de beentjes als Gijs in de MC zit, of als soort van inbaker doek als ie echt niet wil slapen.

Ik ben er heel blij mee..

Heb een tweedehands via marktplaats gekocht..

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wij hebben ook en lodger wrapper! Nu al even niet gebruikt maar toen hij net geboren was wel! Ik denk als het strak erg koud is dat hij wel weer vaker gebruikt wordt! En als hij op de grond gaat spelen!

Neem hem ook mee naar het CB en de kinderarts!

8. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

Feb 17, 2009
    358
    22
    18
    Heb voor mijn zoontje (van nu bijna 4 maanden) beide aangeschaft en voor mij is de shelter een grote miskoop gebleken, hij lag er helemaal niet lekker in (gewoon dubbel naar mijn idee) en in de maxi cosi vond ik het maar een geprop. De shelter daarin tegen is het geld meer dan waard gebleken. Gebruik deze nu nog vaak en is gewoon een hele fijne doek voor heel veel verschillende mogelijkheden!

9. 2schatjes

2schatjes Lid

Dec 27, 2008
    75
    0
    0
    Hoi Dames,

Is er ook nog een verschil tussen de ronde en vierkante versie?
    Mijn dochter is nu 4 maandjes en zit nog te denken om hem aan te schaffen voor zowiezo tot ze niet meer in de wandelwagenbak past, zouden jullie dit nog aanraden, of is het meer iets voor in het begin?
    Ik kan me niet iets voorstellen bij de grootte namelijk.
    Tot hoe lang hebben jullie dit gebruikt?

Groetjes Nancy

10. Olivia4

Olivia4 Lid

Apr 12, 2009
    35
    0
    0
    Manager
    Amersfoort
    Dank voor alle reacties! Ik zie trouwens dat ze best duur zijn, dus ben nu even op Marktplaats aan het neuzen voor een Wrapper - scheelt nogal!

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht

Er zit geen verschil in behalve het uiterlijk...de functie is hetzelfde...
    Ik denk dat je hem nog wel aankanschaffen!

Finn in 4,5 maand en ik gebruik hem dus ook echt nog!
    Bij het CB en de KA....maar ook als het erg koud is met de fles geven...en straks ook als speelkleed op de grond...heb ik al 2 keer gedaan!

Ik vind het echt een heeeeeeeerlijk ding!

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @TS...ze zijn idd aan de dure kant...je hebt ook nog veel mooie op MP staan hoor!

13. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

Aug 26, 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    hoi heb je al eens gekeken voor een red castle baby nomade, heb ik gekocht voor onze uk die in jan word verwacht, bij van asten in Tilburg gekocht voor 29,95, maar ze zijn al te koop vanaf 50 euro. succes groetjes Noukie

Share This Page