Lodger wrapper of snoozebaby wikkeldeken.

Discussion in 'De babyuitzet' started by mm7, Oct 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Welke zouden jullie nemen de Lodger Wrapper, of de wikkeldeken van Snoozebaby?

Het lijkt me lekker voor als ze net geboren zijn in huis en in de box, en als ik naar buiten ga in de kinderwagen met dan nog een dekentje voor de kinderwagen erover.

Ik kan alleen niet kiezen, vind ze beide even leuk.. En van snoozebaby heb je ook leuke roze en blauw (j/m 2ling) , en dan lodger ook....

Ervarigen zijn welkom.

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    tja bij mijn is het echt uiterlijk geweest ik vindt van die snooze het niet zo mooi dat de beentjes in van die speciale gedelte zitten.
    en daar door ook vast

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    ik zou echt niet de snoozebaby doen.zitten ze altijd met die beentjes idd zo strak apart verpakt! en passen ze al snel niet meer in. wrapper is wel een fijne. je hebt een katoenen en teddy versie. dan heb je nog de redcastle babynomade die is ook fijn.

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hebben gekozen voor de snoozebaby. Die vond ik simpelweg mooier... Hij is ook héérlijk zacht :) -maar dat is die van lodger misschien ook wel.

1 voordeel -denk ik- van de snoozebaby is dat hij gaten heeft waarmee je hem ook in de maxicosi kunt gebruiken, dat vind ik wel erg prettig (denk ik ;) ) .

Maar oke, hij is hier dus nog niet gebruikt.... dus of hij echt fijn is, zullen we nog moeten uit proberen.

5. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik ben erg blij met de snooze baby, met name om wat Athina zegt, omdat er van die gaten in zitten voor in de maxi cosi. Met de lodger wrapper heb ik geen ervaring.

6. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Hier ook een fan van Snoozebaby, eigenlijk van bijna alle producten van dit merk, niet alleen de wikkeldeken. Heb de wikkeldeken vaak gebruikt, inderdaad in huis, maar ook in de maxi cosi en wandelwagenbak met een deken erop. De beentjes zitten niet strak bij elkaar, ligt er maar net aan hoe je je kindje "inwikkelt" .

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier een Lodger fan....haha...denk ook een kwestie van smaak...

als je hem in de maxi cosi ook wilt gebruiken, kun je ook een doek van red castle gebruiken, lekker warm, en ook in allerlei kleurtjes....

8. Trees

Trees Niet meer actief

#8 Trees, Oct 25, 2010
    Last edited by a moderator: Oct 25, 2010
    Hier ook erg blij met mijn snoozebaby. Ik gebruik hem overal voor, thuis, in de maxicosi, in de draagzak (erg handig omdat de beentjes apart verpakt zitten) etc.
    De beentjes zitten helemaal niet strak, in tegendeel (ik weet niet hoe sommige daarbij komen?!) en mijn dochter past er zeker nog een paar maanden in.

Mijn dochter is ook erg geinteresseerd in alle labeltjes. Het is dus ook direct speelmateriaal!

Met de lodger wrapper heb ik geen ervaring.

9. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Snoozebaby!

Wat is, en blijft dat lekker zacht!!!
    Ze is nu ruim een jaar en ik neem de doek nog mee naar het consultatiebureau. Die beentjes zijn ideaal omdat ze zich anders zo uit de doek lostrappelen. Ze kunnen ook in de doek met de beentjes wijd zitten, dat kan bij andere doeken niet.
    Aanrader dus!

10. superb

superb Fanatiek lid

Jul 20, 2009
    1,120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Voor onze eerste (dochter) hadden wij een lodger wrapper gekregen. Wij waren hier zo enthousiast over dat we voor onze zoon meteen een blauwe hebben gekocht. Ik neem hem nog steeds overal mee naar toe. Hij blijft ook heel mooi in de was. We hebben de katoenen variant.

11. Marise

Marise Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    1,588
    1
    0
    Ik heb ze gewoon allebei gekocht haha! Maare de snoozybaby kan in de maxicosi de andere niet. De lodger wrapper is een stuk dikker en ik vind hem zelf iets mooie qua kwaliteit.
    Maar snoozy vond ik ook erg schattig dus vandaar alle twee

12. silkie

silkie Actief lid

Mar 31, 2009
    470
    0
    0
    De Snoozebaby is echt de lievelingsdeken van Silbeeb. Hij is heerlijk zacht en warm. Ze wordt meestal acuut rustig als je haar erin wikkelt.
    Ik gebruik die inzet voor de beentjes eigenlijk nog niet zo vaak, is ze nog te klein voor

(heb overigens geen ervaring met de lodger)

13. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Oooooh ik neem ze denk ik alletwee maar! Maarja dat is dus wel in totaal 4 wrappers, mmm ik denk nog even na, maar de snoozebaby heeft zn voordelen net zoals de lodger... moeilijke keuze! Thnx voor de reacties!

14. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Hier ook een Snoozebaby fan :p Heb hem pas aangeschaft, de stof is heerlijk zacht, er zitten gaten in zodat je het ook in de maxicosi vast kan maken en de ruimte voor de beentjes vind ik vrij groot maar ik weet niet hoe het is als de baby er strakjes in ligt ;)

Share This Page