Lodger wrapper, tot hoe lang bruikbaar? en waarvoor

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door 2schatjes, 7 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2schatjes

    2schatjes Lid

    27 dec 2008
    75
    0
    0
    Hoi Dames,

    Mijn dochter is nu 4 maanden en het wordt nu echt kouder.
    In de kinderwagen met een dekentje ligt vaak vanaf haar armpjes pas eronder en dat vind ik wel wat koud worden.

    Zit er aan te denken om een lodger wrapper aan te schaffen, eventueel via MP maar wat zijn jullie ervaringen. Zou het nog nut hebben nu en tot hoelang hebben jullie het gebruikt en waarvoor?

    Groetjes Nancy
     
  2. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Volgens mij kun je bij bijv. Prenatal ook voetenzakken voor de kinderwagen/buggy kopen, misschien is dat een idee?
    Ik heb vandaag voor de maxi cosi een voetenzak gekocht en die was maar 20 euro, een stuk goedkoper dan een lodger!
     
  3. Marlett

    Marlett Fanatiek lid

    13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Vanaf vier maanden zou ik ook voor een voetenzak gaan. Over een week of 6/8 ligt ze misschien al niet meer in de bak, maar in het zitgedeelte. Ik heb heel veel plezier gehad van de Lodger Bunker. Daar zit ook nog een extra voering in en hij is heerlijk warm. En in de laatste periode in de bak kun je 'm ook best gebruiken (Niet ideaal, maar goed te doen.)
     
  4. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Mijn dochter ligt nog in de wrapper in de kinderwagenbak. Zelfs met spreidbroek. De wrapper kan dus zeker nog even mee.
     
  5. Elfje81

    Elfje81 Bekend lid

    3 jan 2009
    509
    3
    0
    Wij hadden het zelfde probleem en hebben sinds van de week een wrapper in gebruik. Ideaal!! Mijn dochtertje blijft er heerlijk warm in en ze ligt binnen een paar seconden kant en klaar in de wagen, zonder gedoe met jasjes en dekentjes.

    Wij hebben de wrapper trouwens ook van MP. Voor twintig euro hebben we nog een hele mooie op de kop getikt! En ik denk dat we hem nog best lang kunnen gebruiken, want ze zijn aardig groot.
     
  6. Inkiewinkie

    Inkiewinkie Actief lid

    5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Heb de wrapper gekregen en gebruik m eigenlijk altijd als ik met de kleine naar buiten ga. Hij is nog geen 4 weken, maar blijft toch superwarm met dat ding. Ideaal!!
    En wat mij betreft kan je dit soort dekentjes nog jaaaaren gebruiken: extra dekentje bij logeerpartijtjes, met dekentje op de bank tv kijken en ik heb die hele mooie met "ridder motief" dus ik vermoed dat 'ie ooit nog wel zal worden omgedoopt tot riddermantel ofzo.
     
  7. Sarah84

    Sarah84 VIP lid

    21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wij hebben ook die met riddermotief! Super stoer!

    Had in een ander topic al gezegd dat wij hem nog erg vaak gebruiken!

    Bij het CB en de KA bijvoorbeeld...en als het erg koud is met de fles geven 's avonds...of (toen het nog lekker warm was voor volwassenen) 's avonds buiten in de tuin. Als speelkleed...al heb ik dat pas 1 keer gedaan nu....maar hij speelt nog niet echt op de grond...
    Als dekentje als we ergens anders zijn...
    Kan nog wel even doorgaan ;)

    Ik vind het een ideaal ding en denk niet dat je hem snel niet meer gebruikt!
     
  8. debbedebs

    debbedebs Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Wij gebruiken ook de wrapper voor in de kinderwagen, vind het echt ideaal! We gebruiken hem thuis ook vaak. Ons manneke vind het namelijk heerlijk om lekker in de wrapper ingepakt te worden, hij slaapt dan echt super!

    Voor ons is het echt een super aankoop geweest!
     
  9. Catje86

    Catje86 Bekend lid

    1 sep 2008
    602
    0
    0
    Wij zijn er ook superblij mee! Echt een ideaal kleed/doek
     
  10. Stefanie83

    Stefanie83 Bekend lid

    20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook de Lodger Wrapper besteld, maar wat ik me gisteren ineens afvroeg: als ik straks met de auto ergens naartoe wil met de kleine dan zit hij onderweg in de voetenzak van de maxicosi en dan zal ik hem eenmaal aangekomen op plaats van bestemming (bijv. een koude parkeergarage) ter plekke moeten omleggen in de wrapper. Is dat dan wel handig? Ik kan me voorstellen dat dat overzetten te lang duurt en dat hij dan koud wordt. Of zie ik problemen die er niet zijn?
     
  11. Sarah84

    Sarah84 VIP lid

    21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nee joh...dat gaat hardstikke snel!

    Als jij bijv. je kinderwagen opzet en de wrapper al open erin legt...kan je zo je kindje uit de MC halen en HUPLA...in de kinderwagen...wrapper dicht en klaar is kees!

    En het ziet er hardstikke schattig uit!

    (en nee...ik heb geen aandelen in Lodger ;))
     
  12. marjan77

    marjan77 Bekend lid

    toen onze dochter net geboren was hebben wij de wrapper dotty aangeschaft, we vonden de gewone wrapper net even te groot vor een pasgeborene. ideaal!
     
  13. 2schatjes

    2schatjes Lid

    27 dec 2008
    75
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties!

    Dus jullie zouden me nog wel zo'n ding adviseren.
    En welke dan, zie namelijk 3 verschillende. een echte vierkante, een vierhoekige (niet echt vierkant maar met 4 "punten") en een ronde. zit hier ook nog maat verschil in?

    Of kan ik beter de bunker aanschaffen? Ik weet het niet zo goed.
     
  14. Stefanie83

    Stefanie83 Bekend lid

    20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, thanks voor je reactie! :)
     
  15. Ise

    Ise VIP lid

    28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Als je voor de wrapper gaat, het maakt niet zoveel uit welke vorm je neemt. Ik had voor mijn zoon een ronde en voor nu een vierkante en een vierhoekige. Ik denk wel dat ik persoonlijk beide vierkante doeken net wat makkelijker vind qua invouwen (de ronde heb ik weggedaan), maar ik gebruik hem natuurlijk nog niet dus kan ik niet zeker zeggen.
     
  16. siets

    siets Fanatiek lid

    14 sep 2009
    1.200
    1.666
    113
    Leiden
    De cotton wrapper is wel wat kleiner dan de fleece wrapper. Onze zoon was al ruim 9 pond bij de geboorte en trapt nu al regelmatig zijn voetjes bloot in de cotton wrapper. Maar ik gebruik hem voornamelijk binnen.
     
  17. Sarah84

    Sarah84 VIP lid

    21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Dat is waar! Ik heb zo'n grotere al vanaf het begin!
    Die Cotton is ook wat dunner toch?
     

Deel Deze Pagina