Ik voel me echt heeeeeeeeeeel erg blond vandaag, maar kreeg net van iemand een fopspeenkoordje. Aan de ene kant zit zo'n clip en aan de andere kant een koord-lusje. Ik snap alleen niet hoe ik dat straks moet gaan vastmaken.... Ik denk dat je die clip aan de kleding / maxicosi etc kunt clippen, maar hoe maak je de speen vast aan het koordje? Het draakje op het koordje is te groot om hem erdoorheen te halen, moet je de speen dan gewoon aan het touwtje knopen? Of kun je het 'handvatje' van de speen loshalen en daar het touwtje doorheen halen? Ik heb nog geen spenen in huis, dus kan het ook niet uitproberen.... Heeft iemand wel een idee hoe het moet???
Je doet het stukje toutje door de speen ring of door het kleine open stukje van de speen. dan doe je door het uiteinden van het toutje de rest van het koorjte. tis een heeel erg gevriemel en geprop maar het lukt wel. als het een andere soort is want kan niet zo goed er uit halen welke je hebt. dan zit er een klipje en een ander klipje aan en eentje kan je open maken. en dan daar de speen door heen doen. hoop dat je het snapt
Ik snap hem! Heb helaas geen koordje met aan beide uiteinden clips... Maar dankzij jouw uitleg weet ik dat ik kan gaan friemelen Bedankt!
Dat spenenkoordje met die draak van de prenatal? Die heb ik ook, idd een heel gefriemel, maar het draakje past uiteindelijk wel door het gaatje hoor, hihi.
Het is toch echt makkelijker om de speen door het lusje te halen hoor Zelfs mijn dochter van 3 kan het!