Wie heeft er hier ervaring met een kiddyboard achter een speedi?? En dan bedoel ik met de dreemi erop. Naar mijn idee past dat helemaal niet, tenminste kan zo een manneke daar wel achter staan dan? Blijft toch weinig ruimte over??? kus miek
Met de dreami erop heeft je kindje idd maar weinig sta ruimte. Duwstang op de hoogste stand zodat ie er tussen kan staan en zich aan de duwstang goed kan vast pakken. straks als de wandelwagen erop staat krijgen ze wat meer sta ruimte.
ja daar ben ik ook naar op zoek. maar je hebt toch verschillende? een sta- en zit variant? of heet allebei een kiddyboard?
Ik heb er geen ervaring mee, maar wel een Speedi. Wij gaan sowieso geen kiddyboard kopen, Eva is als de baby er is ruim 2 jaar en nu loopt ze ook alles. Eventueel voor als het handig is straks koop ik er een tweedehands duobuggy bij. Ik denk dat een kiddyboard bij ruim 2 jaar een beetje zonde is van het geld...
Voor de zit variant (waarvan je het zitgedeelte er ook af kunt halen) heet t anders: Kid Sit. Die past op de Speedy. Is verkrijgbaar bij Babydump.
thx! Ben gister even naar de prenatal geweest voor info en die zeggen dat het totaal niet comfortabel is voor je kind. Gewoonweg omdat die wiegbak zover uitsteekt. Na de wiegbak heb ik hem niet meer nodig, Tijn is dan al ruim 3! Ik mag met mijn wagen langskomen om te testen. Ik kijk nog even wat ik doe, Tijn heeft nog 4 maandjes de tijd om te wennen aan lopen. Hij wil ook wel graag lopen, maar blijft gewoonweg niet bij me en soms heb ik haast en zo een klein mannetje schiet dan niet op! kus miek