Wie heeft er hier ervaring met een kiddyboard achter een speedi?? En dan bedoel ik met de dreemi erop. Naar mijn idee past dat helemaal niet, tenminste kan zo een manneke daar wel achter staan dan? Blijft toch weinig ruimte over??? kus miek
Met de dreami erop heeft je kindje idd maar weinig sta ruimte. Duwstang op de hoogste stand zodat ie er tussen kan staan en zich aan de duwstang goed kan vast pakken. straks als de wandelwagen erop staat krijgen ze wat meer sta ruimte.
ja daar ben ik ook naar op zoek. maar je hebt toch verschillende? een sta- en zit variant? of heet allebei een kiddyboard?
Ik heb er geen ervaring mee, maar wel een Speedi. Wij gaan sowieso geen kiddyboard kopen, Eva is als de baby er is ruim 2 jaar en nu loopt ze ook alles. Eventueel voor als het handig is straks koop ik er een tweedehands duobuggy bij. Ik denk dat een kiddyboard bij ruim 2 jaar een beetje zonde is van het geld...
Voor de zit variant (waarvan je het zitgedeelte er ook af kunt halen) heet t anders: Kid Sit. Die past op de Speedy. Is verkrijgbaar bij Babydump.
thx! Ben gister even naar de prenatal geweest voor info en die zeggen dat het totaal niet comfortabel is voor je kind. Gewoonweg omdat die wiegbak zover uitsteekt. Na de wiegbak heb ik hem niet meer nodig, Tijn is dan al ruim 3! Ik mag met mijn wagen langskomen om te testen. Ik kijk nog even wat ik doe, Tijn heeft nog 4 maandjes de tijd om te wennen aan lopen. Hij wil ook wel graag lopen, maar blijft gewoonweg niet bij me en soms heb ik haast en zo een klein mannetje schiet dan niet op! kus miek
Hoi, Wij hebben ook een quinny speedi en mijn jongste is nu bijna 4 maandjes oud. Wij hebben de buggyboard maxi (zie link) en het gaat prima zo hoor! Met de wagenbak moet je de stang op de langste stand zetten en wij hebben de handrem tijdelijk eraf gehaald. Die gebruikten we toch nooit. In de winkel werd gezegd dat we dan geen garantie meer hebben maar onze wagen is toch van 2006 dus dat gold toch al niet meer. Het gaat echt goed zo. Je loopt wel wat moeilijker omdat je soms er tegen schopt maar dat is met iedere wagen met kiddyboard. Mijn oudste kan dan vasthouden aan de zijstang of aan de bak. Oja, ik heb destijds ook bij prenatal geinformeerd en daar zeggen ze dat het niet kan. Advies was om mijn kleintje in de draagdoek te doen, nou daar heb ik niet zo'n wagen voor gekocht hoor. Bij Van Asten hebben we de buggyboard gehaald. Bij Prenatal verkopen ze dat neit omdat het niet van quinny zelf maar een universele is. Hoepie.nl groetjes Nancy
Verscheelt dan ook nog per prenatal, want wij hebben die van ons wel gewoon bij de prenatal gehaald. En daar zeiden ze dat deze er gewoon oppast. Ben nu dus wel erg benieuwd hoe ie er dalijk op zal passen en dat Lisa er wel fijn op kan staan.
De buggyboard maxi past op alle kinderwagens, zelfs op de stokke. En dus ook op de speedi. Ideaal ding. Als de winkel goede service verleent kan je er met je onderstel en reiswieg heen en dan monteren ze hem ook nog voor je. Dus gewoon kopen!! Is mijn advies. Groetjes Danielle Medewerker babyspeciaalzaak
Ik zou ook zeker je kindje even mee nemen naar de winkel om het even uit te proberen. Sommige kinderen krijg je met geen mogelijkheid op dat plankje. @ Danielle, wat leuk een collega. Hier nog een medewerker van een Baby Speciaalzaak.