Ik heb deze.. http://www.lodger.com/producten/wrapper/collectie/wrapper_cotton/files/media_base/work/1438.jpg Mocht je interesse hebben dan mag je me Pben..
Hoi Soofje ik weet niet of je al voorzien bent, maar ik heb deze op MP staan: Zie ook de link op MP! Marktplaats.nl > Lodger wrapper blauw wikkeldeken / omslagdeken - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten Groetjes, Mary
ik heb een vraagje over de lodger wrapper. Is deze te gebruiken als dekentje gelijk na de geboorte in de kinderwagen? En tot welke leeftijd kan je het dekentje gebruiken?
Optimel heeft ook een Lodger actie maar weet niet of je optimel codes spaart. Vind het dan incl verzendkosten niet veel goedkoper mar wie weet...
Ik heb nieuw kunnen kopen via marktplaats voor 55 euro incl verzendkosten. Ik vond dat zelf wel een leuke prijs. En het ging om de pimpkin of grass. Erg leuk. Zal even kijken voor t email adres Outletbaby@hotmail.com Is in aalsmeer.
Ik heb een wrapper in de kleuren lime/creme.....pb me maar als je hier interesse hebt, dan stuur ik foto's.