Ik heb begrepen dat de Liga bewaardoosjes ooit eens in een zwanger/babydoos hebben gezeten. Ik zou er graag eentje willen hebben! Weet iemand of deze ook gewoon ergens te koop zijn? Of heeft iemand nog een doosje over die niet meer gebruikt wordt en ik zou mogen hebben?
je zou ook even kunnen google-en en dan een mailtje kunnen sturen naar liga of ze te koop zijn of via hen kan verkrijgen....
Aha! Bedankt! Beetje dom dat ik niet eerst zelf even gegoogled heb... Alleen vind ik de doosjes die ik laatst bij mij vriendin zag leuker... Die had een leuk plaatje met een aapje!
Haha! Tja, daar kun je ze ook voor gebruiken! Ik heb alleen maar grote bewaardoosjes en om daar nu 1 zo'n liga in te stoppen... Die luiertas zit vaak al vol genoeg!
Voor 4 euro kan je bij de Hema een hele set bewaardoosjes kopen, variërend van groot tot klein. Ik heb een liga bewaardoosje met een beer erop, wil die best met je ruilen als jij een ander koopt, lijkt me alleen een beetje omslachtig (tenzij je in de buurt van Roosendaal woont).
ze hadden laatst bij de marskramer ook hele leuke. dus ongetwijfeld ook wel te koop bij de blokker of xenos.