Lodger

Discussion in 'De babyuitzet' started by Juni, Jan 15, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juni

Juni Fanatiek lid

Jan 11, 2007
    1,562
    140
    63
    Ik overweeg om een lodger wikkeldeken te kopen omdat ik het zo lastig vind om mijn zoontje van 1 maand steeds een jasje te moeten aantrekken als hij mee moet in de autostoel of in de kinderwagen. Wat zijn jullie ervaringen met zo'n Lodger? Is het nog de moeite om die te kopen, aangezien het over 2 maanden misschien al te warm is ervoor? En moet ik dan de newborn versie kopen, of de lodger original?

2. beebj

beebj Niet meer actief

Ik heb een Lodger wrapper original queen te koop voor een zacht prijsje:) Alleen niet voor een jongen:roflmao: Dochter is van half augustus & ik vond hem ideaal! Ook als je ergens bent uit te leggen als speelkleed. Autostoel weet ik niet of gaat, maar in de wagenbak gebruikte ik hem altijd (zonder jasje), de hele winter door.

Attached Files:

3. Izie

Izie Bekend lid

Mar 17, 2015
    641
    31
    28
    Ik heb de lodger mini bunker gekocht voor in de maxi-cosi. Nog niet in gebruik, maar hij oogt echt super comfortabel.
    Is alleen wel een vaste voetenzak ipv zo'n wikkeldeken

4. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Hier ook ipv jas.
    Jas is ook niet ideaal in de auto, wordt te warm. Deken kun je makkelijk open klappen.

5. Humtum

Humtum Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    1,046
    30
    48
    Noord Brabant
    Wij hadden m ook voor onze zoon gekocht, superveel gebruikt. Als randprematuur vond hij zichzelf warmhouden moeilijk dus de eerste dagen leefde hij er bijna in, verder veel gebruikt in de Maxi-Cosi. Veel handiger dan rommelen met jasje en als hij in de auto in slaap viel sloegen we bij binnenkomst deken open zodat het niet te warm was of legden we m juist makkelijk over in box/arm zonder warmte verlies.

Voor de nieuwe baby ligt hij alweer klaar!!

6. Mythique

Mythique Fanatiek lid

Apr 3, 2015
    4,778
    3,907
    113
    Ik gebruik ook de mini bunker. Topding! Mijn zoon blijft heerlijk warm. Ik doe hem er wel een muts en een sjaal bij om nu het zo koud is. De wrapper heeft geen gaten om de riempjes van de autostoel doorheen te doen daarom koos ik voor de bunker. Gebruik 'm ook in de wandelwagen.

Voor binnen gebruik ik de wikkeldeken van Snoozebaby maar dat is buiten nu echt te koud.

Share This Page