Loe in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loe, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

dank jullie wel meiden. ik schaam me een beetje voor mijn onzekerheid maar tis wel echte onzekerheid...

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Normaal hoor Loe!
    Je hebt mijn topic toen gelezen dus hihihi ik was net hetzelfde!
    Maar ik duim echt heel hard dat het goed komt.
    Heb je de babykast al geopend;)?

3. Loe

Loe Niet meer actief

nee nog niet.........heb net helemaal moeten gaan naar zwolle om schoenen terug te brengen en toen had de kat overgegeven en moest ik stofzuigen.....ben echt doodop. straks maar lekker in bad en dan s die kast openen......
    Ik blijf voor je duimen Elif!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Geen te warm bad heh!!!
    Dat is echt niet goed!
    Dank je wel lieverd:D
    wat heb je eigenlijk allemaal in die kast:D ben nieuwsgierig:D
    xxxx

5. Loe

Loe Niet meer actief

geen te warm bad? waarom eigenlijk niet? ik vind t juist zo lekker ene heet bad, gisteren ook genomen.......oeps.......

6. Loe

Loe Niet meer actief

ik zal een foto maken van de inhoud, niet schrikken........kun je gaan turen.......

7. Loe

Loe Niet meer actief

nou niet lachen he.......tis een beetje veel van het goede allemaal.....
    het trekpoppetje hebben we van mijn schoonouders gekregen toen ze de eerste keer hoorden dat we zwanger waren.

8. Loe

Loe Niet meer actief

trekpoppie

9. Loe

Loe Niet meer actief

:Dben je al aan het kijken elif?

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    was ff mijn ramen aan het poetsen hahahah

Maar die trekpop zoooooo lief, ik heb er de mobiel van hihihi.
    Een warm bad is absoluut niet goed, word bij een vruchtbaarheidsbehandeling ook afgeraden de emmy kan daar neit goed tegen, te hoge temperaturen aub niet meer doen:(

heb je de kamer trouwens al gedeeltelijk af, er staat in je album kamertje.
    Wel hele lieve kleertjes en al hoor,
    bij mij ligt alles op de zolder.
    xxx

11. Loe

Loe Niet meer actief

och, nou ben net weer in bad geweest. heb het op internet op gezocht, maar zie overal tegenstrijdige verhalen. moeilijk hoor.
    ja de kamer is deels af. de meubelen staan er (van de eerste zwangerschap) maar geen behang enzo nog natuurlijk. de hele bovenverdieping wordt tegen die tijd opnieuw behang en vloerbedekking/laminaat gelegd. Ehm.......de kleertjes zijn best wel jongensachtig he. Loeman heeft een voorkeur voor een jongen, ik eigenlijk ook,hoewel het er natuurlijk GEEN DONDER toe doet, want ik mag in mijn handjes knijpen met deze zwangerschap. Dus vat de voorkeur maar niet te streng op. En als t meisje is, krijg ze ze ook gewoon aan de pakjes. Koop ik er knalroze truitjes onder!:p
    Wat hebben jullie allemaal al Elif?
    wij hebben de eerste keer ook zo'n mooi soort dagboek gehad, dat is nu onbruikbaar. Is ook zeer tegen mijn gevoel om datzelfde boek te gebruiken. we hebben m nog wel....
    och, zit nog over dat bad te denken. Wij hebben geen douche en ik ben een ontzettende koukleum. Voel me zo goed als ik lekker warm in bad ben geweest......
    net nog een testje gedaan. pffff ......... tis datik vanochtend dus twee paar schoenen terug heb gebracht.
    Gelukkig hebben anderen ook nog wat bij de kruidvat: de boel was net aangevuld!:D

12. Loe

Loe Niet meer actief

hai Maranka!

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    moeilijk heh.
    weet je een miskraam zit natuurlijk vaak zowiezo al niet goed, maar mijn moeder heeft voor mij een miskraam gekregen tijdens een heet bad, ze was 10 minuutjes ingedommeld en wakker geworden in bloed, dit heeft mij erg bang gemaakt en laatst raadde een meisje me dit ook af vanuit jette.

Ik heb een speciaal pakje vanuit turkije dat ik mee zal nemen naar het ziekenhuis voor de kleine.
    Heb ook veel gekregen, een maxicosi veel kleertjes, lakentjes, en binnenkort krijg ik de kinderwagen van een vriendin ( mutsy) ze had hem me willen geven nu tijdens de zwangerschap maar helaas.
    Maar mocht hem toch hebben.
    Ik heb alles op de zolder liggen.
    Hier is nu alleen het raam klaar voor de baby;)
    De rest doen we niks, en wil mijn man ook niks doen.
    Hij is nu ook extra bang geworden, maar dat heb jij nu ook.
    Heb wel al mijn kamertje uitgezocht:D
    xxxx

14. Loe

Loe Niet meer actief

oh wat mooi joh! Zoveel spulletjes. Jouw man is dus ook terughoudend geworden, ja wij ook. Gaat vanzelf denk ik. Loeman zei gisteren: ik weet niet,ik kan het gewoon nog niet geloven. Ik weet niet of het echt zo is. Gossie.
    Merhaba dan Elif! Ik ken niet veel Turks hoor. (voordat ik hele verhalen krijg hihi) En gu-nay-den...... (goedemorgen) en turkse mensen zeggen heeeeeeeeel vaak: cok (c met een ringel eronder, dat betekent heel...... he. Heeeel mooi, of heeeeeel lekker) hihihi. Moet er altijd om glimlachen.

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoi Loe,
    Ja ik zie veel jongens achtige kleertjes in je kast. Maar wat kan dat schelen!
    Fijn dat je nu toch even kunt gluren in die kast. Maakt het gevoel vast wat werkelijker.

Maar ik begrijp je onzekere gevoel zeker. Nog twee weekjes, dan kun je een echo laten doen.

16. Loe

Loe Niet meer actief

ja en ik zal geen heet bad meer nemen. jammer........
    ik dacht dat ik veel wist erover, maar hier had ik nog nooit van gehoord.......

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wat goed afferin sana ( goed gedaan) ben zelf ook gewoon nederlandse :) maar mijn man is wel turks.
    Zowiezo zijn turken/ moslims wat terughoudender, hij zei telkens nog tot de 12 weken muppie.
    Hij wilde wel al vandaag een rolgordijn kopen, want dat hebben we ook voor de andere kamers.

ben idd ook erg blij met de spulletjes!:D en kan niet wachten tot we ze kunnen uitpakken.

het niet geloven dat zei mijn man ook idd hihi.
    Maar voor jullie hayirlisi olsun ( veel geluk , met je zwangerschap dat het kindje gezond mag zijn) met jullie wondertje!
    En masha'Allah ( voor geen nazar , jaloerse ogen op jullie gericht ;) )
    xxx

18. Loe

Loe Niet meer actief

dank je wel, lief gezegd.
    Ik ga de deurtjes van de kast weer sluiten nu.....

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    :) af en toe stiekem spieken hihihi.
    Mijn man zei ook tijdens deze afgelopen poging, als het hayirli is dan mag het gebeuren ( gezond e.d) als het niet hayirli is op dit moment , dan beter niet.
    Tja 2 weken later de mk, maar het zh zei idd , het zal niet gezond zijn geweest.

Maar geniet jij nu maar lekker alles komt goed:D

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hey Loe,

Wilde je nogmaals even feliciteren! Ben ontzettend blij voor je.

Geniet ervan!!! Overigens vindt ik de kleding erg leuk, jongensachtig vindt ik het ook wel, maar inderdaad met een knalroze truitje eronder.

Ach meis, je kan nog genoeg bijkopen!

Liefs

Deel Deze Pagina