Pffffff, vanavond echo en ik knijp m vreselijk. Heb met zeven weken nog iets het hartje gehoord met de angelsound, maar met nog twee keer proberen vandaag en vorige week heb ik het niet meer kunnen vinden. Brrrr................ik heb echt de kriebels en ben misselijk van de zenuwen. Om 19.10 hebben we de echo, maar meestal loopt het wel een uur uit.......Duimen jullie voor me? (alle poppetjes vertalen ongeveer mijn gemoedstoestand.........)
He bah wat een onzekerheid meid!! Ik hoop voor je dat je vanavond een mooi kloppend hartje gaat zien!! (((knuffel)))
We wisten vanavond niet wat we zagen. Onze uk beweegt en heeft armpjes en beentjes, ik was zo ontroerd, het was meer,groter en beter dan wij beiden hadden gehoopt. Zo gelukkig. Nu was dit de laatste keer in verweggistan, morgen moet ik het ziekenhuis in onze woonplaats bellen. Uk is op lengte ook. Wat vinden jullie van hem/haar, mooi he.....
Loe wat super!!! Lijkt wel of hij/zij een koprol maakt!!!! Wat ontzettend mooi om te zien! Geniet ervan meis! hij/zij is prachtig!
Oh, Loe!!! ♥ Wat heerlijk voor jullie!! Het is jullie van harte gegund. Genieten, genieten, genieten!!
Dank jullie wel! Het is echt een wonder hoor. Zo zie ik het, heb er anders geen woorden voor. Hopelijk mag onze uk nog veel groter worden. En Zora, ik zie het nu pas: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! PRachtig.
maandag 15 maart hebben we een gesprek met de gyn over ivf of isci ik wacht op mijn ongi die vandaag moet komen. vleesboomloos jaar nu nog een wodertje ‎ hier staat wel hoe het met mij gaat is mijn topic
Tjonge, da's heftig he. Maar er staat in elk geval wel iets groots op het programma. Heel veel sterkte en succes met het gesprek!