Loe in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loe, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dankje lieverd

2. Loe

Loe Niet meer actief

up up up voor wie nog iets te kletsen heeft!:D
    ik zal beginnen: we zijn overgestapt (verplicht) naar ons oude #%$#% ziekenhuis ;) en dinsdag om 15.00 mag ik voor prenatale screening komen. Geen idee of dat alleen een praatje inhoudt of ook een echo, we gaan het zien.

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ben bang dat het alleen een praatje zal zijn.
    Maar wie weet.

Hoop toch dat je een ssort van goed gevoel zult gaan krijgen over dit ziekenhuis. Er is veel gebeurd dat weet ik.

Maar er staat ook iets heel moois te gebeuren in dit ziekenhuis.
    En dat maakt een hoop goed!

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ben ik het helemaal mee eens! Het is een groot wonder dat er zoiets machtigs moois in je mag groeien.

Laatst werd ik door iemand aangesproken dat ik een zwangerschap ene wonder vond, maar het geen wonder was, maar de normaalste zaak van de wereld. Diegene wist van me MMM af hoor.

Vond het een rot opmerking, want je mag blij zijn als je mama mag worden en zwanger mag raken. Helaas is het zwanger worden niet voor iedereen vanzelfsprekend.

Zoals ik al eerder zei, wat een prachtig VENTJE ;):p (Loe weet wel wat ik bedoel).

5. Loe

Loe Niet meer actief

Maranka, ja tuinen er met open ogen in hoor. eh ik bedoel we gaan er met open blik in hoor (het ziekenhuis). Sorry, nou ben IK melig. Nee, tis niet zo erg, ik wil alleen niet teveel met ze praten (haha, da's dus wel erg). Zal wel beter worden naarmate de tijd vordert, daar twijfel ik niet aan. Tis wel een stuk dichterbij haha, vijf minuten ipv anderhalf uur enkele reis.

Babii, da's mooi uit de slechtste kunst dan van die dame. Jemig. Tjonge jonge, die weet dus niet waar ze het over heeft.

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee, dit was iemand die binnen 3 maanden zwanger was, maar wel daarvoor een MK heeft gehad.

Schrok aardig van die opmerking. Ze zei: jij ziet het echt als een wonder, maar het is de normaalste zaak van de wereld.

Dan denk ik, ja hallo je weet waar ik voor in het ziekenhuis loop. Zwanger zijn en worden is gewoon een wonder.

Maar goed, blijkbaar zijn daar de meningen over verdeeld.

Voel je je goed meis?

7. Loe

Loe Niet meer actief

ik voel me vandaag wel jofel moet ik zeggen. Alleen tis wel ongeveer 1 activiteit per dag buitenshuis, want zodra ik terug komen ben ik zo wit als een lijk en krijg ik het koud en ben ik echt moe.
    Maar badje doet wonderen. Verder lijk ik een stuk minder misselijk dan de afgelopen twee weken! Da's wel errug prettig, want dat in bed liggen was ook niet alles.
    Dames, vanaf deze week komt er een zonnetje en de temperaturen gaan omhooooooooohoooooog! Lekker in tuintje/op balkonnetje zitten zodra het kan. heerlijk. Laat het voorjaar maar komen.

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Heerlijk dat het nu wat beter gaat meissie, Houden zo hihi!!!

Jaaaaa echt beter dat de zon er weer aankomt. Had echt genoeg van dit weer :$

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    loe@ fijn dat je je weer wat beter voelt.
    id de zon komt er aan laat maar komen , knapt een mens van op.

10. Loe

Loe Niet meer actief

Dank je Marnat! hoe gaat het met je?? En met het groene licht?

Ik ben een beetje zenuwachtig voor vanmiddag. Om 15 uur moet ik naar het ziekenhuis voor prenatale screening. Ben sinds het gedoe met de asherman en curettage niet meer in dit ziekenhuis geweest. Weet ook niet welke gyn ik krijg (of misschien wel verloskundige) omdat ik bij de spoed verloskunde moet komen, omdat de afspraak op zo'n kort dag was. Brr, ik knijp m toch wel een beetje hoor, nog twee weken en ik zit een stuk veiliger. :)Ik hoop dat, als ik een echo krijg vanmiddag, beeb zich goed gegroeid en bewegend als een kermisattractie laat zien.:)

Hopeljik krijg ik ook het bloedlabformulier mee voor de bloedtest van de combinatietest, dan ga ik na het consult meteen prikken.

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Loe, veel succes vandaag. Ik hoop op een echo voor je! ! !

12. Loe

Loe Niet meer actief

dank je Maranka!

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    loe@ succes vanmiddag ik hoop op een mooie echo.

met mij gaat het wel hoor , we hebben alle hoop nu op isci in mei /juni gericht .
    We proberen het altans.

het is alles of niets.

14. Loe

Loe Niet meer actief

Nou Marnat, een echte voorjaarsbeeb, het moet nu maar eens gebeuren! Ik gun het jullie zo! Ik duim met jullie mee!:) (met roze handschoentjes, zoals ik ook tegen Elif zei);)

Ben denk ook wel errug nerveus omdat vriendlief niet mee kan ivm werk..;)

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dankje lieverd

er staat een update in mijn topic als je wil lezen.
    jammer dat je manlief niet mee kan.

16. Loe

Loe Niet meer actief

ik heb gelezen en gereageerd in in medische molen 2010 marnat.....

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ehhhh Loe, nog 1 week en 2 dagen en je zit veiliger hihi.

Heel veel succes in het ziekenhuis meissie, ik hoop dat alles goed gaat daar en niet zoals voorheen!

18. Loe

Loe Niet meer actief

thanks babii!

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dankje lieverd ik heb terug gereageerd.

20. Loe

Loe Niet meer actief

Ben net terug van het ziekenhuis. kreeg toch een echo, want ze wilde de CRL weten (de meting). Hij/zij doet het nog steeds goed (zo blij!), en moet morgen weer terug, want ze wisten niet dat ik een pacemaker had en dachten dat ik niet in het ziekenhuis hoefde te blijven. Pffff.....zucht. Stond toch in de verwijsbrief van de fertiliteitskliniek he. Dus morgen half elf mag ik weer, eerst half negen, maar dat heb ik gezegd dat ik dat niet trek qua gezondheid. Over twee weken exact de nekplooimeting en vandaag bloedgeprikt ervoor. En nu knalrode wangen van de spanning die geweest is denk ik.

Deel Deze Pagina