Loe in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loe, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ha Loe,

Je eigen topic maar geopend... Wat een verhaal eigenlijk he?!
    Het meeste wist ik wel maar je hebt het maar druk met al die 'vervelende' dokters. Ik hoop echt dat het nu allemaal snel effect heeft. Ieg heb je nu een mooi ei, mooi slijmvlies en wat extra meds om je te helpen. Succes met klussen dan maar ;).
    Verder zie ik aan je banner dat je gaat trouwen! Gefeliciteerd!
    2010 wordt dan al mooi en hopelijk nog mooier met een klein wondertje...

Liefs Afrola

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    loe veel klus plezier meid kaarsjes aan rozen op bed moet het goed komen:D

ook klussen als je steek voelt he

3. Loe

Loe Niet meer actief

Dames dank jullie wel allemaal. Vind het echt super lief al die reacties.

4. Loe

Loe Niet meer actief

zou de pregnyl eigenlijk die ik om half tien vanmorgen heb gedaan, nu al in je bloed zitten? want ik heb nog even een ovutestje gedaan voor de zekerheid, maar nu knalt ie helemaal. Als t niet door de pregnyl komt, hoop ik niet dat ik de pregnyl te vroeg heb gezet. Maar ja, hij zit er al in dus t heeft eigenlijk ook weinig nut er over na te denken he Loe......;)

5. Loe

Loe Niet meer actief

update: gisteren echt steken en krampen gehad in de lies, maar vandaag nog geen tempstijging. Hopelijk is dat morgen het geval door de pregnyl. Die is dinsdagochtend om half tien gezet....vanavond nog 1 keer aan de klus en dan zou het genoeg moeten zijn denken wij.......

Helaas kan ik morgen niet tempen, moet anderhalf uur eerder t bed uit. Jammer!

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik heb gister ook maar eens gevraad wat nu precies wat was, het witte onderin dat is het slijmvlies.

Zie dat je de pregnyl hebt gehad intussen, succes deze ronde!

7. Loe

Loe Niet meer actief

Thanx, hoop dat de hsg vorige ronde gelukt brengt!

8. Loe

Loe Niet meer actief

Thanx, hoop dat de hsg vorige ronde gelukt brengt voor je!

9. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dank je wel Loe.

10. Loe

Loe Niet meer actief

Ik baal.........gisteren kon ik niet tempen omdat ik twee uur vroeger mijn bed uitmoest. Dwz. ik heb wel getempt, het was 36.5, maar kon het dus niet invullen in FF. Vandaag was mijn temp 37.0, voor mij een pre-eisprong temp.......mijn temperatuur is dus niet gestegen. Zou ik verdorie ook geen eisprong hebben gehad, ondanks de pregnyl? Dinsdagochtend om half tien is de pregnylspuit gezet (10000) en nu nog geen verhoging......:(

11. bereke

bereke Niet meer actief

Oh Loe! Geen idee of dat het geval is. Ik weet wel dat de verpleegster tegen mij zei dat met 10000 eenheden pregnyl het eitje zo goed als altijd springt. Zij had het op 30 jaar nog maar 2 keer meegemaakt ofzo dat het niet sprong. Dus laten we hopen dat je temp gewoon wat in de war is ofzo. Ik duim! Wat een onzekerheid toch steeds hé...

12. Loe

Loe Niet meer actief

Fijn dat alles helemaal top was Bereke! En mijn duimen blijven draaien voor jou hoor.

ja, t valt niet mee,ben toch wel een beetje aan het 'panikeren'. Hopelijk kan ik morgen wat geruster zijn....en is mijn temp omhoog gegaan...

13. bereke

bereke Niet meer actief

Ik hoop het ook voor je! En anders toch maar even bellen?

14. Loe

Loe Niet meer actief

ja,dan ga ik denk ik, maandag bellen voor progesteron te laten prikken. Echo heeft denk ik weinig nu toch?

15. bereke

bereke Niet meer actief

Ik weet eigenlijk niet of ze met een echo met zekerheid kunnen zeggen of het gesprongen is of niet. Bloed geeft toch meer zekerheid hé.

16. Loe

Loe Niet meer actief

ja daarom. zal dan maandags bellen, dan weet ik het meer zeker dan nu. Thanx voor je berichtje.

17. bereke

bereke Niet meer actief

Da's niks!

18. Loe

Loe Niet meer actief

oei, gelukkig vandaag 37.3. Nu morgen en maandag nog afwachten...... (mijn na-eisprong tempen zijn 37.2, 37.3 en 37.4).....

19. bereke

bereke Niet meer actief

Oef!!! Hopelijk werkt je temp de komende dagen ook netjes mee! Ik duim!!!

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Gelukkig Loe!!! Begon al te schrikken dat je weer zo een eigenwijs eitje had zitten die niet wilde jumpen!

Dit klinkt goed :D. Wel goed geklust ;) :p.

Deel Deze Pagina