Komt dit niet gewoon door die prutnacht loe? Ik duim in elk geval nog heel hard! En je kaartje kan nu heel anders zijn dan toe maar toch nog met een heel positief resultaat volgens mij!
37,2 is toch een mooie hoge temperatuur? Of had je de andere keer na de goede eisprong een nog hogere temperatuur? Als ik naar je tempkaartje kijk, zou je zeggen dat je wel een eisprong hebt gehad. Alleen zou ik dan eerder denken aan dag 16 ipv dag 14, omdat daar de temperatuurstijging groter is. Op welke dag heb je de Pregnyl gezet? Succes morgen, ik ben benieuwd naar je progesteronwaarde!
hoi jippie, de pregnyl is gezet op dinsdag de 12e.... ik had meestal meer 37.4 en 37.3 bij een goed kaartje. Ik moet maar afwachten........moeilijk. Morgen prikken.
Zolang je ruim boven de 37 graden zit, is het vast wel goed. Nu maar hopen op een mooie waarde en dat je temperatuur de komende 38 weken zo hoog blijft!
Bereke, wat een fantastisch hcg getal! Proficiat nogmaals meid! Hoe staat het met de waarden van Elif? Moet ik nog even kijken. Jippie, kweetniet of je mijn kaartje van vorige maand ook kunt zien als je op mijn link klikt, maar daar had ik ook 37.2 enzovoort, en mijn progesteron was maar 5.5. Als ik goed kijk naar dat kaartje, zie ik behalve een of twee uitschieters ook geen echt verschil tussen voor en na eisprong. maar goed, we blijven nog optimistisch, morgen prik-prik! hoe gaat het verder met je? Babii, dankejoe verie mug.
Ik had het onderste kaartje inderdaad niet gezien. Als je de twee kaartjes vergelijkt, dan zie je op de onderste inderdaad weinig verschil tussen je temperatuur voor en na de eisprong. In het kaartje van deze cyclus zie je wel duidelijk verschil. Voor de eisprong grotendeels onder/rond de 37 graden en later erboven. Ik hoop dat dat een goed teken is! Succes met prikken morgen. Kun je vrijdag bellen voor de uitslag?
Dank jullie. Ja, ik ga gewoon vrijdag bellen. Kan t altijd proberen. Ze zeggen drie dagen, maar telkens als ik bij de bloedafname vraag, ist er dan (over twee dagen)? zeggen ze ja, en t was er ook. Dus vrijdagochtend zal ik bellen. morgen eind van de morgen prikken. Ik heb me toch een pijn in mijn () (), maar da's denk ik van die oestrogeentabletten, kon ik in de pil ook nooit tegen. Zei de arts: dan heeft u mastopathie. Later heb ik een progesteron-only anticonceptiepil gekregen (zelf naar gezocht!) dat ging stukken beter. Nu moet ik twee van die oestrogeentabletjes per dag nemen, pfff, ik sta onder spanning zeg.
Vandaag is een goede dag! 37.5 is de buit maar liefst! En al is het misschien maar voor 1 keertje, vandaag is moooooooooooi!
eh.......bij vorige innesteling (mei vorig jaar, zucht), ging de temp naar beneden! Helemaal onder de coverline....
Oh Loe da's een mooie temp !!! En niet gaan vergelijken met vorig jaar. Volgens mij verloopt het niet altijd hetzelfde... Ik duim!!!
Het kon natuurlijk niet zo blijven, zo hoog haha, dat had ik ook niet verwacht, dus ben niet super teleurgesteld. Vandaag moet ik het doen met een 37.3.
En dat houdt in dat je een goede eisprong hebt gehad, neem ik aan? Heb je hem weleens eerder zo hoog gehad? Maar super in ieder geval, wie weet waar dit toe leidt!!! Met Veda gaat het heel goed! Ze groeit nu echt superhard, ik vind het al niet meer zo'n echt babietje meer Maar nog steeds het vrolijkste en liefste meisje van de wereld Nou, hopelijk morgen ook weer minimaal 37.3!