37.4 is weer super Loe!! Gaat gelukkig nog steeds de goede kant op, en nu nog maar een paar dagen geduld hebben!
Onder de tempkaartjes heb ik mijn verhaaltje geschreven incl foto's. Maar het ziet er helaas niet goed uit.
Ik ga even lezen (lees daar niet meer mee hihi), maar breek wel even in . Balen dat het niet zo goed gaat, ga even lezen meis!
He verdorie Loe, heb het net gelezen. Logisch dat je baalt, maar het kan nog wel alle kanten op! Liefs
in zwanger worden onder temperatuurkaartjes. en dan weer temperatuurkaartjes deel 2. Ik zal t even kopieren anders. Ik heb slecht nieuws. Ben ook wel verdrietig. ik zie ook dat het een zwanger kaartje is, met vandaag weer 37.4, maar: ik ben zojuist met de s*x wat bloed verloren, heb wat krampjes en de test is heel, heel licht. De test is gewoon aflopend naar dagen na de pregnyl, dus weer wat lichter dan gisteren. Hij had al duidelijker moeten zijn. Inclusief het bloed van ik net afveegd, denk ik dat ik morgen ongesteld wordt. Gaat het hetzelfde als de vorige keer met pregnyl, van 37.4 naar 37/37.1. Beeeeeem, afgelopen. Ik ben blij dat ik deze kaartjes kan maken, met behulp van pregnyl. Maar ik ben ook wel een beetje verdrietig, nou ja eigenlijk een boel, dat het weeeeeeeeeer niet gelukt is. en dat ik dus ook niet onder de hysteroscopie vandaan kom. Had graag een oktoberkindje gewild.
haai loe, kwam even spieken hier. oei oei dat is inderdaad wel een heeeel erg vaag testje. maar- je zit nu op dag 12 na ei en je temp is prachtig, ik sluit een wonder niet uit! duimmmmmmmmmmmmmmm!
eh.........ik heb net 3 uurtjes mijn plas opgehouden en nou lijkt ie donkerder. En ik krijg nou helemaal de kriebels. Zal de foto plaatsen...: (wat doe ik mezelf aan......)
gotototogogogot. is dit nou van de pregnyl dan? 7 dagen geleden 5000? gisteren was ie volgens mij iets lichter. Ik weet t niet meeheeeeeer.
loe! wanneer heb je precies pregnyl gehad??? pregnyl blijft 7 tot 10 dagen in je bloed. in geval van 5000 denk ik niet langer dan 7 dagen.
oh nee nu begrijp ik het .. jij doet om de zoveel dagen pregnyl he? dan vrees ik dat je daarvan die testen krijgt. pregnyl blijft zoals ik zei ongeveer 7 dagen in je bloed/urine. dus dan krijg je ook posi testen wegens die HCG...
Spannend meid, hij lijkt ietsje donkerder... maar is moeilijk e beoordelen nog... pfff morgen hopelijk nog iets donkerder ... dan is t toch echt je eigen hcg streepje!