Loedermoeder acties

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Nina Sanders, 11 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.488
    1.444
    113
    Ik doelde ook niet enkel op jou, hoor.
    Ik vind het best bewonderingswaardig dat je het zo neerschrijft, terwijl je je er zelf best rot over hebt gevoeld en weet dat half ZP en menig erover zal hebben.

    Vanuit mij was het enkel een voorbeeld, want ik weet oprecht niet wat de meerderheid schaart onder loedermoederacties. Is dat ten opzichte van wat men pedagogisch verantwoord acht (niet te veel schermtijd, "liegen" dat het al bedtijd is, etc) of meer de emotionele chantage wat ook een paar keer voorbij kwam..
     
    chrystel73 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dan ben ik nu ook loedermoeder. Kindjes bij oma en wij heerlijk naar de bios geweest. Zó fijn. Dit hadden we nodig. Ik mis mijn liefjes maar was hier zo aan toe!
     
  3. Manderijntje

    Manderijntje Fanatiek lid

    23 jan 2014
    1.162
    1.328
    113
    Wat voor tablet is het? Met Android kun je de kindmodus app installeren. Daar zet je alle apps in die je kind mag gebruiken en een max. schermtijd per dag. Als de tijd bijna om is gaat de krokodil gapen en uiteindelijk valt ie in slaap en kunnen ze niet meer spelen.

    Apple heeft volgens mij in de eigen instellingen een optie om per app tijd te begrenzen.
     
    Poolvos, Theezeefje en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Hier vind ik echt niets loedermoeder aan maar de normaalste zaak van de wereld. Kinderen hebben het vast leuk, oma heeft het leuk en jullie hebben het leuk.

    Ik begin ook steeds meer te twijfelen door dit topic wat loedermoeder in houd?! Ik vind inmiddels schermtijd er ook niet meer onder vallen ;)
     
    Jo79, Nina Sanders en Theezeefje vinden dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ben je dan niet eerder loeder partner? ;):p
     
    jade2011, citroenrasp, Robijn89 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Haha ik moest hier zo om lachen. Herkenbaar ook de TV aan zodat we in het weekend kunnen uitslapen.

    Onze oudste had er een handje van om steeds te zeuren om eten in bed en enorm drama maken als je 'nee' zegt. Dan zeiden we vaak 'Ik ga het even moet mama/papa overleggen' en dat nooit doen en dan viel ze gewoon in slaap.

    Ik zeg vaak dat eten scherp (pittig) is als ik niet wil delen :rolleyes: werkt supergoed haha

    Als ze ruzie hebben en ik heb geen zin om (voor de honderdste keer..) in te grijpen laat ik ze maar gewoon vechten. Van een mep gaan ze niet dood denk ik dan maar :rolleyes:

    Ik liet ze op mamadag vaak superlang slapen 's middags zodat ik even in alle stilte languit op de bank kon liggen. En dan tegen mn man zeggen dat ik geeeeeeen idee had waarom ze zo druk zijn met bedtijd want ze hebben kort geslapen
     
    CrazyMom en Theezeefje vinden dit leuk.
  7. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Het is inderdaad een een samsung dus android. Zal eens kijken bedankt!
    Ondertussen is de oplaadkabel nog steeds niet aanwezig..:rolleyes:
    Maar hij is jarig geweest dus nu is zijn nintendo wii natuurlijk geweldig ;) Het leuke hiervan is dat hij wel regelmatig ermee stopt omdat we het hele spul in een andere kamer beneden hebben staan en hij natuurlijk wel even bij ons wil wezen. :thumup:
     
  8. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    haha eigenlijk wel hè.
     
  9. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.439
    2.875
    113
    Ahh volgens mij is ze heel empathisch
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ja het is wel een gevoelig meisje. Als kinderen op de peuterspeelzaal verdrietig zijn word ze ook emotioneel.
     
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ultieme loedermoeder actie hier vandaag. Kindjes uit logeren, man aan het werk en mama uitgeslapen tot 10.30! :o::o:
     
  12. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Heerlijk! Je hebt gelijk ook..
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  13. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Nou,ik ga winnen hoor.... Heb deze week vakantie en de rest (man en kind) lekker niet! En donderdagmiddag gaat hij ook nog eens naar de BSO. :D:D:D
    ( wel jammer dat ik morgen bij oms thuis een kinderfeestje heb en man maar halve dagen werkt ivm dat hij afgekeurd is)
    Dus nu koffie,muziek op standje 10 en lekker rommelen/niksdoen!!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Nou, zal ik er dan nog maar een schepje bovenop doen? ;)
    Ik heb nog verlof. Kindjes gisteren dus weg en man ook. Oudste gaat daarnaast 2 dagen opvang en vanochtend was ik ook 3 uurtjes alleen want de jongste ging wennen op de opvang!
     
    Poolvos en Theezeefje vinden dit leuk.
  15. Ella1988

    Ella1988 Fanatiek lid

    7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Bij het consultatiebureau heb ik mijn telefoon gepakt, YouTube opgezet en aan mijn dreumes gegeven vlak voordat hij de prikken kreeg. Ik moest alleen heen want partner kon niet mee vanwege omstandigheden en ik kan zo niet tegen het gillen wat hij doet tijdens de prikken. Nu duurde het gillen maar 1 minuut xD. De arts was er heel chill onder maar je had een paar ouders moeten zien kijken toen ik met hem uit de kamer kwam om hem aan te kleden xD.
     
    Poolvos en CrazyMom vinden dit leuk.
  16. NiVa0230

    NiVa0230 Fanatiek lid

    14 dec 2018
    1.558
    3.596
    113
    #116 NiVa0230, 21 jan 2020
    Laatst bewerkt: 21 jan 2020
    In de categorie maak dat de kat (of je zieke dochter :o:) wijs..;

    Ik temperatuur net rectaal mijn dochter. Vervolgens maak ik de thermometer schoon met een wattenschijfje en alcohol 70% Dochter vraagt waarom ik dat eigenlijk doe. Nou, zeg ik, dan kan papa hem de volgende keer dat ie ziek is, weer in zijn mond stoppen.

    GADVERDAMME, dat meen je toch niet?!?!? Roept dochter luidkeels uit. Mijn man beaamt braaf nog even wat ik net beweert heb en nu is ze er van overtuigd we serieus waren :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    spruitje80, Poolvos, toch3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    hahahahahhaha neeeee hahahhaa te mooi!
    Kind kan nooit meer normaal naar een thermometer kijken hahahahahah

    Je bent mijn held haha
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  18. Solipsist

    Solipsist Lid

    12 jan 2015
    51
    69
    18
    NULL
    NULL
    Dat slapen in de middag wil hier ook niet meer, want dat is voor baby's. Mijn zoontje wil overdag nog wel 'uitrusten in zijn bedje met zijn oogjes dicht dromend over leuke dingen'. Sterker nog, hij vraagt er inmiddels zelfs om of hij alsjeblieft mag, maar natuurlijk jongen :roflmao:
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  19. LetiziaDaniela

    19 sep 2019
    10
    16
    3
    Vrouw
    Haha leuke topic!

    Ik herken me eigenlijk wel in alle genoemde acties.

    Als ik moe ben en al in bed wil hangen dan dwing ik ze naar boven, ga maar even lekker bij mama in bed televisie kijken.

    Ook als ik ze op zondag zat ben, (lees: als ze al de hele dag druk doen en om me heen hangen), dan moeten ze van mij naar hun kamer om te spelen ipv beneden rond te hangen. Spelen en druk doen doe je maar lekker in je kamer.

    als ik geen zin heb om te koken dan maak ik lekker roerei voor ze, vinden ze heerlijk, met broodjes en krijgen ze rauwkost als groenten.

    soms zeg ik dat ze wat krijgen als ze iets doen, bijv een chocolaatje als ze zich zonder morren aankleden in de ochtend. Ik weet dan niet eens of ik chocolade heb maar dan krijg ik het gedaan.

    ciaoo
     
  20. debq

    debq Fanatiek lid

    10 mrt 2010
    3.749
    736
    113
    De jongste mag, als ze het vraagt, wel eens alleen naar beneden om met haar playmobil te spelen. Normaal komt een van ons binnen 10 minuten naar beneden. Afgelopen weekend duurde het haar te lang en ging ze haar zus wakker maken. Q zei heel zachtjes dat ze wel samen beneden tv gingen kijken. Ik heb net gedaan alsof ik het niet hoorde en ben heerlijk tot 9 uur blijven liggen.
     
    Kolibrie2 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina