Loedermoeder acties

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Nina Sanders, 11 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.601
    13.151
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Kinderen die heel graag net zoals papa& mama willen zijn dus ook kruidenzout over hun aardappels willen, maar dan wel even het schuifje dichtdoen als de kinderen hun zout eroverheen mogen strooien ;)

    Een zak snoep voor mezelf kopen waar de kinderen bij zijn en dan gewoon zeggen dat die voor mama is als m'n zoontje vraagt of dat ook voor hem is :rolleyes:

    Soms (iets te vaak) filmpjes aanzetten voor de oudste zodat ik kan slapen in de middag. En nee, ik ben niet zwanger :oops:
     
  2. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Ik heb gister een paashaas opgegeten die ze heeeeeel graag wilde hebben bij de supermarkt. Hij ligt al 3 weken in de kast omdat ik denk nou nog even wachten ermee...

    Vanmiddag naar de winkel om een nieuwe te kopen, hopelijk merkt ze niks :roflmao::|
     
    Jo79, jvsd92, citroenrasp en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb al vanaf 7.30u de tv aan. Ben zo moe en zo is zoontje rustig.
    Kan ik lekker op de bank hangen. :p

    Vanmiddag gaan we maar even uitwaaien in het bos, trekt het weer wat recht :roflmao:
     
    toch3 en NiVa0230 vinden dit leuk.
  4. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Mn zoontje naar mn zus gebracht zodat ik even lekker de stad in kan, en er in de auto achterkomen dat ik m helemaal geen gedag heb gezegd... ik heb mn zus een zoen gegeven en ben gewoon weg gegaan, dit is niet de eerste keer ook trouwens:rolleyes:
     
    hummeltje5, Kolibrie2, citroenrasp en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Indire

    Indire Actief lid

    28 apr 2018
    295
    468
    63
    Haha, wat een heerlijk topic. Ik blijf op de 'leuk' knop drukken.
     
  6. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.030
    25.506
    113
    Ik zeg mijn zoontje nooit gedag want dan gaat hij heel hard huilen. Als ik gewoon wegga dan is er geen probleem :oops::p
     
    citroenrasp vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina