Loedermoederacties

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Lousanne, 22 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.370
    30.668
    113
    Vrouw
    Toen de kinderen klein waren vertelde ik ze dat ik "supermamakrachten" heb. Dat is dat ik altijd precies weet wat ze aan het doen zijn, ook als ik niet kijk.

Ze geloofden me :D

2. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.669
    6.564
    113
    Vrouw

Ik heb mijn oudste wijsgemaakt dat ik door muren heen kon kijken (hoorde altijd precies wat hij deed op de gang en hij snapte maar niet hoe ik hem doorhad, dus Tsja...)

Hele tijd later hoor ik hem tegen een vriendje zeggen: "niet doen, mijn mama kan door de muren kijken!"

:roflmao:

3. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.009
    14.670
    113
    Vrouw
    Haha geweldig.

Ik zei tegen mijn kinderen vaak dat ik ogen in mijn achterhoofd heb.
    Pas onze jongste (8) daar ook flink mee te pakken genomen.
    Hij wilde niet geloven dat ik ogen in mijn achterhoofd heb. We zaten aan tafel en hij steekt achter mij zijn hand op en vraagt hoeveel vingers hij opsteekt.
    Grote broer zat tegenover mij en stak elke keer hetzelfde aantal vingers omhoog als hij. Ik raadde het dus elke keer goed.
    :roflmao:

Forumnaam, NiVa0230, Mammavantwee en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    Yes dit heb ik ook regelmatig gedaan
    Heeeerlijk lekker om 1900 iedereen in bed en moeders op de bank
    Tegenwoordig is oudste dochter in het weekend meestal de hekkensluiter :D

Oh ja eten van het snoep dat ze hadden opgehaald met Sint Maarten
    Ja sorry hoor, die 3 reepjes missen jullie echt niet
    Zo jammer dat dit niet meer kan nu ze alledrie 12+ zijn :roflmao:

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik heb mijn kinderen altijd wijs gemaakt, dat ik wist dat ze logen/jokken als ik hun pink aanraakte.
    Dus als ze eens hadden gejokt en ik vroeg om hun pink, ging de hand achter de rug :roflmao::roflmao::D:D erg effectief :p

WinBel, mamabri en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  6. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    3.240
    4.195
    113
    Vrouw
    Nou weet niet wat ik harder werken vind: feit is wel dat ik werk en het huishouden grotendeels doe, dubbelop dus, terwijl moeders vroeger alleen het huishouden hoefden te doen.

mijn moeder bijv zei van de week dat ze mij slordig vond; ik beledigd van “ hoezo??? Want er lag niks imo “. Zegt ze: ja je schoenen (1 paar, die er stonden want pantoffels aangetrokken) die stonden naast de bank….

uh? Ja dus? Ik werk bijna 40 uur dus als alleen mijn schoenen er liggen en verder is het opgeruimd en schoon…. Mijn mond viel echt open.
    Zij had vroeger nl wel de tijd om schoenen op te ruimen en liep 3 uur pd met de hond… ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen en was dus nogal pissig

Zxcvb en Neuzeke vinden dit leuk.
  7. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    3.240
    4.195
    113
    Vrouw
    Ik zei altijd dat als ze jokten, ze een kruis op hun voorhoofd kregen. Ik wist precies wanneer ze jokten want dan gingen ze voor de spiegel staan, met de mededeling dat er geen kruis op hun voorhoofd stond :roflmao::roflmao:

het was ook een onzichtbaar kruis; alleen mama s konden die zien

Zxcvb en masami vinden dit leuk.
  8. Sylver

Sylver Fanatiek lid

17 sep 2014
    1.861
    1.756
    113
    Ik zei altijd dat haar neus ging glimmen, dus als ze niet de waarheid vertelde en ze aan hun neus gingen zitten, dan wist ik hoe laat het was :p

masami vindt dit leuk.
  9. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.006
    2.372
    113
    Wij hebben onze dochter wijs gemaakt dat ze kon toveren. Dan ging ze bij de kofferbak staan: hocus pocus Pilates pas ik wou dat de kofferbak open was. Dan drukte man op het knopje van de sleutel. Ze heeft er heilig in geloofd tot ik denk een jaar of 8. En ook trots dat zij het kon en haar broertje niet. Zo deden we het ook met de hue lampen van kleur wisselen haha. Arm ding. Oh en ik heb ze wijs gemaakt dat wanneer je aan de handrem trekt dat er vleugels uit de auto zouden komen waardoor hij veranderde in een vliegtuig. En groeiende neus bij jokken uiteraard ook.

10. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.370
    30.668
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:
    Die moet hier maar niet komen kijken dan.
    Pas sinds we de robotstofzuiger hebben gaan alle schoenen iedere avond naar het schoenenrek.
    Maar wel pas 's avonds voor we gaan slapen. Enige regel op schoenen is dat je d'r niet over moet kunnen vallen (dus onder tafel of naast bank is ok)

mamabri vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina