Loedermoedertopic

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Boommm, 11 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    - Ik zet hem 's ochtend na het ontbijt lekker voor de tv, kan ik ook rustig wakker worden.
    - ik slaap in het weekend uit

2. nellebelle

nellebelle Actief lid

8 sep 2014
    218
    0
    0
    lekker om te lezen!

-'smorgens de tv en aan nog even slapen op de bank
    -als er 1van de oudst kinderen snachts langs het bed staat mag mijn man het oplossen. soms hoor ik het echt niet maar vaak doe ik maar alsof. maar voor de jongste kom ik er nog min 2 maal per nacht uit, deze hoor ik trouwen onmiddelijk bij de kleinste kik...
    -de echte goede chocolaatjes zijn voor mama en papa en worden niet gedeeld met de kids (eten we dan stiekem of na bed tijd)

3. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Dat 's ochtends jengelen doe ik op mijn vrije vrijdag. Ik sta ma t/m do al om 6.15/6.30 op. Op m'n vrije dag wordt oudste toch door vriend naar school gebracht, dus dan probeer ik uit te slapen tot 8 :D

Omdat mama zo graag naar een feestje wilde, hadden dochters al jong een oppas

Ik lach mijn kinderen regelmatig uit, als ze weer eens iets doms doen. En de oudste noem ik vaak liefkozend 'sukkel', want ja, dat is ze nu eenmaal wel eens. Mij mag ze ook zo noemen. Zolang het bij zoiets onschuldigs blijft ;)

4. Tooss

Tooss Actief lid

11 apr 2015
    163
    2
    18
    NULL
    NULL
    Geweldig dit. Ik laag mijn dochter regelmatig met de tv aan ontbijten. Even wakker worden. Sowieso staat de tv hier best veel aan.

En als ik hoor dat ze wakker is, laat ik haar meestal nog ff liggen kletsen zodat ik er niet gelijk uit hoef haha.

5. Ises

Ises Actief lid

26 mrt 2012
    255
    0
    0
    - Het eerste wat ik doe s'ochtends is de tv aan zetten zodat ik rustig ontbijt kan maken.
    - Laatst heb ik alle pepernoten die mijn dochter met oma heeft gebakken opgegeten
    - Broek en luier uitgedaan toen ik zag dat ze moest poepen. Ze vind het nog eng op het potje maar nu moest ze wel ( " dit vind ik echt niet leuk van jou mama")
    - Soms wordt ze zo kwaad dat ik er van in de lach schiet. Dat boze gezicht in een peuterdriftbui is soms echt lachwekkend.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Voor ik antwoord geef aan mijn kinderen wil ik eerst koffie. En een sigaret.( deze rook ik buiten op).

Mobiel geef ik standaard als dochter wakker woord van hier.!!

Mijn zoon was een baby en was best onrustig met drinken dan legde ik hem in zijn wipper en schoof zijn fles in zijn mondje met een doekje er onder ( zo dronk hij prins heerlijk) ik zat er wel bij. Maar ja haha voelde niet zo fijn.

Dochter zit nooit meer vast in haar tuigje achter op de brommer ze is er wat te groot voor geworden. Sluit niet meer goed.

zaterdag zondag kom ik toch echt mijn bed niet uit voor mijn dochter ja ik geef eten drinken zet mijn deur open zet de tv op haar favoriete programma mijn mobiel in haar handen de laptop aan op tafel. En ben blij als zoon eerder wakker is dan zeg ik pas jij even op je zusje. !!!

Ach ja lijkt allemaal slecht maar wat is slecht. Ik lees wel altijd voor maar soms raffel ik een verhaaltje ook wel eens af en dat voelt slecht haha.

7. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Wat een heerlijk topic! Heb flink gelachen. :D

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dochter en ik ontbijten altijd voor de TV. Heerlijk rustig wakker worden zo ;)

Gisteren ipv verantwoord fruit eten als tussendoortje aten we chips en chocolade pepernoten :D

Ik laat haar soms gewoon de keukenkasten leeg trekken zodat ik kan koken zonder haar op mijn arm want ze wil alles zien wat ik doe als ik kook 😅

9. Poppedoes

Poppedoes Niet meer actief

Ik bedenk me nu nog iets...
    Als er vriendjes of vriendinnetjes van dochter komen spelen...ik vind de meeste ontzettend vervelend. Niet dat ze zich stout gedragen of iets, maar dat continu geklets over niks aan je hoofd, gegraai in je kast, ipad zomaar pakken, onvoorzichtig zijn met spullen, niet weten wat ze willen doen en maar om je heen gaan draaien, of dat ze allebei elke 5 minuten wat anders willen en dochter heel zoet speelt en ander kindje mij loopt te 'vervelen'. Hja..ben er niet trots op, maar ik ben nou eenmaal niet zo dol op elk kind. Sommigen wel hoor ;)

Ik heb het overigens ook in de (binnen)speeltuin; kinderen die steeds vanalles aan je willen laten zien en je aandacht opeisen..dat denk ik: ga het lekker aan je eigen vader of moeder laten zien, ik kijk liever naar de mijne!

10. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ook vast niet verantwoord, ik geef mijn dochter 'drinkyoghurt' in de papfles. Magere yoghurt, geperste sinaasappel en een beetje water en ik hoef niet meer met een lepeltje vloeistof (yoghurt dus) te klooien met al het schoonmaken naderhand. Ondertussen kijk ik even tv

11. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Hahaha allemaal herkenbaar en aan het meeste ben ik ook schuldig.

Ik denk ook nog wel eens: "oh de tv staat al 2 uur aan." maar dan gaat hij toch niet uit.

En dat stiekem snoepen terwijl je kind een appel krijgt! Zo herkenbaar!!

Wij wonen heel dicht bij de Efteling en hebben ook en abonnement. We gaan bijna iedere week, maar soms heb ik echt geen zin. En dan zeg ik dat de efteling dicht is (dit werkt nog)

Ik heb ontzettend last van "roadrage" en merkte laatst dat mijn oudste zei:"waar heb jij leren autorijden idioot!" Oeps.....

Die van de wasmachine vind ik trouwens nog steeds een topper!

12. Mimosa

Mimosa Niet meer actief

Hilarisch dit!

Ik heb vorige week mijn zoon (3 jaar) en mijn dochter (14 maanden) allebei in de box gezet zodat ik eindelijk een duplo-toren tot aan het plafond kon maken :)

13. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Hhahahhaaha ohh wat erg!

14. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Hahahaha super leuk!

Leuk topic dit!

15. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Lachen! Ik zet tijdens eten koken tv aan en de kids ervoor. En van alle gekke situaties eerst een foto maken voordat ik ze help 😇

16. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Hahahaha geweldig! Ik ben ook altijd vol zorg bezig mijn creaties te beschermen tegen mijn "gewelddadige" zoon:D

17. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Wat zijn jullie allemaal ERRUG! Gelukkig maar dat zoiets hier noooooit gebeurt!

:D hier ook al zo'n arm ding. Ik ben er echt altijd voor haar, hou rekening met haar gevoelens en neem haar serieus. Totdat ze echt aan het miepen om het miepen gaat. In dat geval doe ik lekker een tandje erboven op en miep ik lekker mee. Op een gegeven moment is het:"niet PLAGEN mama!" en kunnen we weer normaal doen.

Ik maak graag en vaak liedjes over haar, op een bestaand refrein, ze komt er niet altijd even fraai uit. :D madame doet hetzelfde bij mij.

Plagen hier vooral dus. En met die wasmachine had hier zeker ook gebeurd.

18. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    O ik voel me soms een heel slechte moeder maar ik lees hier veel herkenbare dingen. Wat fijn! Doet me serieus even goed om allemaal te lezen...

19. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb er nog eentje :D

Wij aten een paar dagen terug een broodje doner, dochter had wat anders maar pakt wel eens wat uit mijn broodje. Nou had ze een peper te pakken terwijl ik mijn broodje nog gecheckt had op die dingen😅 ik zag dat niet zo snel, krijsen dat ze deed toen ze het proefde! Natuurlijk ben ik haar gelijk gaan troosten en drinken gaan geven maar ik moest er stilletjes zo om lachen 😂

20. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Uh toch nog even omdraaien als mijn zoontje roept om uit zijn ledikantje gehaald te worden.

Het speelgoed verkopen wat heel irritant geluid maakt. (eerst kijk ik wel een tijdje aan of hij het speelgoed vergeet).

Soms als hij huilt in een vervelende bui mijn hand op zijn mond bewegen om indianengeluid te maken. (schiet hij meestal weer van in de lach). Waarna hij zelf verder gaat met indianen geluiden maken.

Als hij vervelend word en veel jengelt mee gaan jengelen. Gaat hij ook meestal van lachen.

Nog een tip die hier niet thuishoort, maar als mijn zoontje bang is voor een geluid ga ik dat op een hele rare manier nadoen. Hij is nu enkel nog bang voor het luchtalarm en daar kan ik niet overheen :p

Deel Deze Pagina