Loedermoedertopic

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Boommm, 11 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nellebelle

nellebelle Actief lid

8 sep 2014
    218
    0
    0
    Ooo vandaag nog eene meegemaakt. mijn twee oudsten die spelen graag met de klei: play doh, ik probeer ze echt om te praten (leer omkopen) en soms lukt dat. vind het zo een gedoe die opruim. al die stukjes klei overal en er dan door lopen en het hele huis beplakt... in de zomer zet ik ze lekker buiten met de klei op de kleine picknick tafel op het gras... vandaag nog maar een binnen toegestaan bah ;)

verven is echt alleen buiten toegestaan!

2. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier vandaag voel ik mij wel een beetje een loeder :( zoon was al dagen vervelend en alleen maar plakken en hangen aan mij. Dit is al weken zo en ik ben er best moe van dus vandaag was het weer alleen maar gemiep en gepiep dus we waren behoorlijk streng voor hem met hou op met dat gejammer en nee mama kan nu niet knuffelen. Op een moment maar om half 4 op bed gegooid omdat ik er echt helemaal klaar mee was en ikzelf tegen een griep zit aan te hikken maar haal hem een uur later uit bed en voelt als een kookplaat dus ik tempen bijna 40 graden koorts!!! Oeps hij had dus wel degelijk reden om te piepen en te miepen :(

3. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Mijn man geeft soms een boterham/granenkoek of een fles drinken in zijn bed. Iets waar ik van walg (even overdreven)
    Van de week heb ik het zelf ook gedaan zodat ik nog een uurtje kon slapen. Helaas kwam mijn man er achter:)

4. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Heerlijk topic!

- Ik sla bij het voorlezen wel eens (delen van) bladzijden over om sneller klaar te zijn.
    - Bij ontbijt en lunch moeten de kinderen beginnen met een gezonde boterham (met kaas of vleeswaren) terwijl ik zelf lekker met hagelslag begin. " Als je later groot bent mag je ook zelf bepalen wat je eet".
    - Toen ik nog bv gaf wisten de oudste twee dat ze me op dat moment niet mochten storen. Als m'n jongste aan de borst in slaap was gevallen bleef ik heerlijk nog een half uurtje zitten, genieten van de rust!
    - Die schaal met snoep van Sint Maarten halveert als ik sta te koken.
    - Heel veel knutsels en stom speelgoed 'verdwijnt spoorloos'...

5. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Deze is heel slecht en schaam me er best een beetje voor, maar heb tegen mijn dochter van 3 een keer gezegd s,ochtends om 8 uur dat ze een chipje mocht pakken omdat ik te moe was om op te staan.:)

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik schakel regelmatig grote broer en zus in om kleine zus te helpen.
    Even op de wc zetten, helpen met schoenen aantrekken en jas aandoen.
    Tijdens de zomervakantie heb ik regelmatig misbruik van ze gemaakt door ze even op pad te sturen met de jongste naar de speeltuin zodat ik even onderuit kon zitten.
    Ik zet de jongste regelmatig een uur voor de tv zodat ik kan internetten of iets anders zinloos kan doen haha

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Blijft een leuk topic.

Dit weekend nergens zin in weer was pet. Maar kinderen soms blijven door gaan en door gaan en door gaan. Mijn dochter heeft het geweten.
    Was er helemaal klaar mee het geklaag gemiep en gevraag. Ik zeg mond dicht laat mama met rust ik wil rust.
    Ze wilden weg ik niet. We zouden naar oma gaan maar het weer was gewoon prut. Weiger om mij van de brommer te laten blazen met een kleuter achterop. Oma is gekomen en ben wel naar buiten gegaan had lucht nodig even boodschappen gedaan heerlijk zonder kind even en oma en kind waren samen gezellig aan het spelen toen ik terug kwam was echt even nodig.

En ze lag gisteren precies om 19.30 op bed een snel verhaaltje en geen gesprek er bij normaal lig ik wel eens een half uur met haar te kletsen maar wilden gewoon mijn tijd terug even. En snel.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh wij voelden ons zaterdagavond zo slecht! Vorig jaar trouwens ook ;). Oudste had op een canvas een piet geschilderd, was ze zo trots op, die is dus in haar schoen gegaan voor Sinterklaas en zwarte piet. En die ligt nu dus in de kliko :D. Vorig jaar ook met een mooie tekening. Voelt zo slecht, maar wat moet je anders ;). Haar verlanglijstje ligt netjes opgeborgen in een la, altijd handig om bij de hand te hebben ;)

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier een keer hetzelfde maar dan mochten ze een chocolaatje pakken. Haha zo erg :);)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Door dit topic voel ik mij een normale moeder haha moeders en hun schuld gevoel ook altijd. 99 procent wat hier voor bij komt daar bij denk ik. Schuldig.

Dochter hoesten vrijdag/zaterdag vervelend kuch kuch ik van schei nu toch eens uit met dat gekuch ze kon er natuurlijk niks aan doen maar werd er gek van haha.

11. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Hahaha wat een geweldig topic!! Heb in een deuk gelegen :D hier mijn loedermoederacties:

- ik zet zoonlief 's ochtends na z'n ontbijt in de bouncer zodat ik even rustig in de keuken m'n koffie kan drinken zonder elke 10 seconden te hoeven kijken wat ie uitspookt
    - als ik echt heel erg moe ben draai ik me gewoon nog een keer om in bed als ik hoor dat wakker is, en dan wacht ik net zolang totdat hij gaat huilen :)
    - Het komt wel eens voor dat ik meende te zien dat hij bezig was met z'n luier vol te maken als ie net voor de nacht op bed lag. Als ik echt een hele lange dag heb gehad dan doe ik net alsof ik niks gezien heb (haha echt heel erg, gelukkig tot nu toe ook vals alarm geweest)
    - Ik snauw weleens naar hem als hij heel erg jengelig is, vooral als je er daarna achter komt dat er wel degelijk iets is (keelontsteking of zo), is dat errug gênant :D
    - ik heb niet altijd zin om hem meteen om te kleden als ie bijvoorbeeld heeft gespuugd of met z'n eten heeft lopen klooien

Ohhh nu voel ik me onwijs slecht als ik dit allemaal lees whaha

12. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Zo erg! Maar om die laatste moet ik echt hard lachen :D

13. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ze kijkt gerust een uur youtube filmpjes van peppa pig, casper en emma en nog veel meer zodat ik wat in huis kan doen

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    toen mijn dochter nog wat kleiner was probeerde ze speelgoed uit zo'n stoffen dröna bak van de ikea toen viel ze er onderste boven in en bungelde haar beentjes alleen nog uit die bak, ze viel gelukkig zacht want er zaten meer pluchen beesten in dan speelgoed..
    heel erg maar toen ik klaar was met lachen heb ik haar er pas uitgehaald :)

15. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Dit doe ik ook en als ze er dan aan kom zeg ik gewoon dat ik moet poepen.... Dan rennen ze weg :p

16. mumija

mumija Niet meer actief

Vandaag weer de klok een half uur vooruit gezet naar half 8, want ik vond het wel weer genoeg geweest voor vandaag..:D
    Meneer kan uitstekend klokkijken namelijk. Doe ik wel vaker als ik dringend toe ben aan rust..:)

17. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Muhahha briljant ;)

18. Poppedoes

Poppedoes Niet meer actief

Inderdaad hahaha!

Het tweede deel van je berichtje is ook heel herkenbaar. Mijn dochter heeft dagelijks wel een niesbui, precíes op het moment dat ik haar wat vertel/uitleg oid. Dan moet ik eerst wachten tot ze is uitgeniest (3/4 keer), voor ik verder kan gaan. En ja; van binnen irriteer me dan ook wel eens :)

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Oh zoiets had ik een poosje terug ook. Dochter werd elke keer wakker snachts en wilde dan niet meer slapen snachts. Ze huilde niet, maar was gewoon wakker. Ook luisterde ze mega slecht. Dus al tig keren boos geworden.

Bleek bij de huisarts dat ze twee ontstoken oren had en dus echt niets hoorde ;) Oeps...

20. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    #80 Joiedevivre, 17 nov 2015
    Laatst bewerkt: 17 nov 2015
    Wat fijn dit topic! Nu voel ik me minder schuldig haha.
    - Dochters een gezonde snack voorschotelen en zelf 's avonds lekker chocola eten.
    - Laten rondlopen met een vies shirt van het eten omdat ik geen zin heb om ze weer om te kleden.
    - Met ze dansen op muziek van Taylor Swift, Omi en Bruno Mars. Die zijn toch veel leuker dan al die kinderliedjes ;)

Deel Deze Pagina