Loedermoedertopic

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Boommm, 11 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ooooh sommige dingen zijn zo herkenbaar..

- als wij naar bed gaan nemen wij een beker limo en de tablet mee. Als hij wakker is dan komt hij bij ons in bed en krijgt hij dat in zijn handen gedrukt. Daarmee onderdrukken wij zijn woordenkots die op gang komt zodra hij zijn ogen open doet en pas stopt als hij weer slaapt.. Ik kan die niet stoppende woordenstroom gewoon niet zo goed hebben als ik net wakker ben :D
    - als ik weet dat pakketjesman komt dan heb ik 2 snoepjes in m'n zak, zodra het witte busje dan de straat in rijdt dan geef ik hem snel die 2 snoepjes zodat ik de deur open kan doen zonder dat hij (en dan ook de hond) achter mij aan vliegt. Uiteraard wel een snoepje met een papiertje er om :cool:
    - tv/tablet gaat aan als ik ga koken
    - tv gaat ook aan tussen de middag.. Vanwege al dat geklets :D dan kan ik ook even rustig eten :D

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

- Als mijn dochter 's morgens wakker word ga ik eerst koffie zetten, fles maken en even naar de wc voordat ik der uit bed haalt.
    Ze huilt overigens niet als ze wakker word, ze ligt gewoon om der heen te kijken en maakt af en toe een geluidje.
    - Tijdens het flesje geven altijd op mijn telefoon zitten.
    Dat deed ik tijdens de nachtvoeding zeker anders viel ik in slaap.

Maar zelfs daar voel ik me af en toe al schuldig om :p

3. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik laat de kinderen 's middags vaak net even wat langer in bed liggen ook al hoor ik dat ze wakker zijn. Zolang ze niet huilen vind ik de "me-time" ook erg fijn.

4. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Van de week voelde ik me echt een loedermoeder. Schaamde me dood...

Ze was helemaal hyper omdat de Sint 's middags in het winkelcentrum zou komen. Ik wilde dat ze nog even ging slapen, want ze was doodmoe. Nadat ik haar in bed had gelegd, begon ze te huilen. Ik dacht dat ze gewoon even haar frustratie kwijt moest en besloot haar 5 minuutjes te laten huilen. Ze was binnen de kortste keren stil.
    Toen ik echter 1,5 uur later haar kamer binnen kwam om haar wakker te maken zag ik dat ze op de grond lag.
    Was ze boos uit bed gelopen en op de grond gaan liggen en daar in slaap gevallen. Arm kind!

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Ooh wat lekker herkenbaar allemaal...

Nou ik zal ook nog een loederactie toevoegen...
    Stiekem een chocolaatje eten in de keuken zonder dat dochter het ziet want anders wil ze ook en dat is niet gezond....oooooooh erg

6. Zoontje zat in bad en ik was in de kamer ernaast even op mijn telefoon aan het pielen. Ik hoorde hem de hele tijd kletsen, maar opeens was het stil. DUs ik riep: hey, ben je er nog? En toen begon hij weer verder te kletsen.

Kom ik 5 minuten later de badkamer in, blijkt dat ie dus had zitten poepen. Dan is ie ook altijd opeens heel stil, maar ik had daar ff niet an gedacht. Heel het badwater was inmiddels bruin brrrrr vies :$

7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ieuw! vies kind heb je bolkje! :D:D

nu met de kleine wacht ik snacht eerst af of dl het huilen echt doorzet of het bij mopperen houd terwijl ik op de wekker zie dat ze toch best wel weer eens honger kan hebben..
    maar ik wil zoooooo graag liever slapen dan uit bed voor een flesje en schone billen.

dl van bijna 9 die nog echt in de goedheiligman gelooft een liedje voor zingen.. sinterklaas en zwarte piet die bestaan lekker niet..
    als er iets gebeurt wat ze vervelend vind soms reageren met shit happens

8. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Dit doe ik ook, soms wel een uur:) hihi maar hij vermaakt zich dan ook prima in bed, lekker kletsen en geinen dus waarom niet:)

9. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Net de kleine na de ochtendfles tussen ons ingelegd ipv in haar eigen bed. Doen we in het weekend wel vaker. Dan gaat ze heerlijk slapen en ik heb daardoor uit kunnen slapen (gaat wel ten koste van het middagslaapje)

10. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    #110 iMoeder, 5 dec 2015
    Laatst bewerkt: 5 dec 2015
    Wat een heerlijke topic is dit zeg.

Mijn bekentenissen
    - Meestal blijf ik in de buurt als de kleintjes samen in bad zitten. Maar soms ga ik ook wel eens naar beneden om eeeeven op de bank te liggen.
    - In het weekend sta ik met ze op, verschoon de jongste, maak ontbijt en wat te drinken voor ze en ga dan weer terug naar bed voor n uurtje. En als het even kan zet ik de jongste dan met de tablet in zn bedje want als ze met zn tweeën alleen zijn is het al snel ruzie. Als ik echt heel moe ben dan stuur in de oudste zn bed uit (mopper mopper, de puber) om op zn broertje en zusje te passen. Maar dat is nog maar 2 keer gebeurd.
    -Inderdaad; de kids wat gezonds geven en dan stiekem in de keuken wat lekkers naar binnen schuiven...

Edit
    - Mijn dochter produceert staaaaapels tekeningen en kleurplaten. Die 'verdwijnen' met regelmaat spoorloos..
    - speelgoed wat mij irriteert doordat het steeds rondslingert terwijl er niet mee gespeeld wordt. Wat al kapot is maar van de kinderen niet weg mag, wat teveel geluid maakt etc. Dat kieper in genadeloos in de kliko als ze slapen. :)

11. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh, er schoot me net nog een echt loedermoederincident te binnen.
    Thijs was denk ik nog net geen 3 jaar oud. Hij had iets stouts gedaan en moest voor straf op de gang. Ik zet altijd de timer maar dit keer werd ik gebeld door iemand. Toen ik klaar was met bellen ging ik naar de gang toe en toen was hij op de grond in de gang in slaap gevallen.... arm kind. Ik heb uiteraard wel nog even een foto gemaakt voordat ik hem naar de bank heb verplaatst.:D

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik was gisteren middag denk ook een loeder even.

Was echt boos op mijn dochter. En wat deed ze eigenlijk niks.

Nou ja niks. Ik heb voor vandaag soesjes als bij voor de sint viering. In plaats van mijn voorspelde appeltaart te druk niet aan toe gekomen.

Ik zeg dat tegen mijn kleuter dochter ze zegt ik vind dat goor die soesjes het schoot mij het verkeerde keel gat in. Had echt zo iets verwent kreng dat je even bent. Je krijgt alles ik doe alles en we eten soesjes en jij zegt het is goor ik zeg eten is niet goor en nee je krijgt niks meer.
    Ik overwoog nog om de diepvries appeltaart te pakken maar ze was al boos om de soesjes.

Ik heb nu soesjes en wat zij er van vind kan mij een worst wezen en dit midden in de dirk ik zeg ga maar even naast de kassa staan loopt ze over naar de andere winkel ik zeg terug en blijf daar.

Terug naar huis zij ook boos op mij ik nog boos op haar. Denk spanningen sint ik was moe zij was moe. Ze zegt ik ga met de trap ik zeg jij blijft bij mij!!

Het was iets kleins maar opstapeling van meer dingen ze kans soms zo ontevreden zijn! En was op school bij haar bezig geweest met de spelletjes was aanwezig daarna nog even naar oma haar gezicht laten zien. Gesminkt als pietje en toen dit.

Ik was moe en sjaggo oei wij botsen dus dochter en ik.

Maar voel mij nu wel een loedermoeder.

13. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ik zit nu aan een grote beker warme chocolademelk met heeeeeeel veel slagroom en heb mijn zoon van vier een beker zonder gegeven omdat ik zoveel zin had in slagroom. Hij kijkt tv en heeft niets door...

14. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Mijn jongste zoontje is nog steeds bang voor de stofzuiger. Niet in paniek maar als ik ergens ga stofzuigen dan loopt hij de andere kant op. Ik doe niet erg mijn best die angst af te leren want ik vind het wel handig dat hij dan niet in de weg loopt (dochter ging altijd op de stofzuiger zitten als je bezig was). :)

15. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Haha, op de stofzuiger zitten!

16. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Mijn zoontje houd heel veel van trapklimmen, als hij vervelend is dan gaan we soms even naar de zolder klimmen. Ik loop dan achter hem en speel ondertussen Candy crush op m'n telefoon 😄 als we boven zijn ga ik in het trapgat zitten en gooit hij de zolder overhoop.

17. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Ochtends als zoonlief vroeg wakker is geef ik hem altijd de iPad om filmpje te kijken. Soms val ik weer in slaap en oeps dan is het opeens 2 uur later. #badmommyaward

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn dochter van de week, ze hadden op school een Sinterklaas film gekeken en daarin zei Sinterklaas dat hij misschien wilde stoppen. Ze was echt heel verdrietig, dus heb gezegd dat Sinterklaas nooit zal stoppen. Ze moest eens weten...Waren eigenlijk van plan om haar deze zomer de waarheid te vertellen, maar denk dat ik ga proberen het nog een jaartje te rekken ;)

19. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Hahaha, meestal als ze ineens stil zijn doen ze iets stiekems :D Of iets vies hahaha :D

20. misa

misa Niet meer actief

Hahahahahawat een GEWELDIG topic!!! Stelletje loeders.......... Ik kan me ook bij de helft aansluiten hoor.. ;)

Deel Deze Pagina