Loedermoedertopic

Discussion in 'Mama en gezin' started by Boommm, Nov 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovare

Lovare Fanatiek lid

Oct 12, 2012
    2,201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    hahahah ongemakkelijk

2. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    haha heerlijk en herkenbaar..
    - stiekem snoepen -> check
    - slaaptrainer ( nijntje wekker ) wordt in het weekeinde pas om 09u wakker -> check
    - soms frietjes eten als zij na een gezonde prak in bed ligt -> check
    - op mijn laptop internetten en haar zeggen dat ik aan het werk ben -> check
    - tekeningen en knutsels boven in een doos bewaren en stiekum in de kliko mikken ( niet allemaal hoor ) -> check
    - nee je moet nu echt naar bed het is al heeeeel laat... ( kuch 19u ) -> check ( deze gaat binnenkort niet meer door ze begint aardig door te krijgen hoe de klok werkt..

tja ... een blije ontspannen moeder is ook heel wat waard.. en die heeft af en toe haar verzetjes nodig ;)

3. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    Oh heerlijk om dit allemaal te lezen, voel me gelijk een beter mens 😃

Laat ik dan ook maar bekennen.

- als ik te lui ben om van de bank op te staan laat ik haar dingen in de prullenbak gooien.

- als ze al wakker is blijf ik nog even lekker liggen totdat ze echt gaat huilen.

- als ik geen zin heb om haar in bad te doen dan ga ik met haar douchen. Ik ga er dan vast onder staan. Papa mag dan de kleertjes uitdoen en haar bij mij brengen. Ik zeep haar in en laat haar lekker spelen. Dan mag papa verder alles doen en douche ik lekker verder. Kortom... Ik doe niks, papa doet alles.

- tv/tablet/telefoon zijn soms erg handig.

-als ze ergens mee wil spelen waar ik geen zin in heb, dan kan opeens dat kastdeurtje niet meer open. Gelukkig kan ze er zelf niet bij...

Share This Page