wie o wie kan mij helpen? het is zo moelijk om een leuke naam te vinden wie weet een leuke hippe apparte naam voor een jongetje? mijn zoontje en dochtertje heten kaya en isya en nu nummer 3 nog het is leuk met een y erin maar hoeft niet als het ermaar bij past. ik kwam zelf mylan en mikay tegen wat vinden jullie daarvan? en wie weet hoe spreek je mylan uit gewoon als milan? heel erg bedankt alvast
Heb even gezocht voor je, misschien helemaal niet jouw smaak (ook niet alle namen zijn mijn smaak hoor) maar wie weet? semmy Tycho Yentl Yannide Yehudi Yme Yuthan Yoeran En ik vind Myka wel heel mooi passen bij de andere 2 namen van je kids!
hoi helemaal al bedankt voor jullie reacties het stomme is dat we tussen kaya en mikay toen moesten kiezen en dat het kaya was geworden. gister hoorde we dat het een jongetje zal worden en toen moest ik gelijk aan die naam weer denken. myka zeg je dat als mika? tygo vindt ik ook wel leuk. mika zal het denk niet worden een beste vriend heeft een paar maanden geleden een zoontje mika gekregen.
Myka zou ik idd uitspreken als Mika. Je zou t met die goede vriend kunnen bespreken, en anders valt die naam af.... Hoe spreek je Isya uit? Isia of Isja?
kaya spreek je uit als kaja en isya als isja ( isa maar met een j er tussen) en mylo? zou die passen?
Hmmm op zich vind ik Kaya, Isya en Mylo leuk klinken. Maar ik stoor me een beetje aan die y....Milo vind ik mooier....
Ik vind Milo ook leuker, of wil je dat het wordt uitgesproken als Mijlo? (op zijn engels zeg maar?) Anders vind ik het zo geforceerd 'het moet met een y'. Ylan?
hoi milo is ook leuk maar bedoelde met een ij, jeetje wat lastig mikay mylo springen op dit moment er wel uit
Ik zou Milo dan ook uitspreken als 'Mieloo' en Mylo als 'Majloo' en dat is ook de bedoeling denk ik. Leuke naam, past goed bij de andere..
Als je Mijlo bedoelt, dan staat het prima hoor als Mylo geschreven! Gewoon doen dan! Past ook goed bij de andere namen.
Mikay is leuk!! Mylan vind ik te populair bij jullie aparte namenreeks. Misschien: Yoran/Yoram Yoni Nyk Myka Ryco Mylo vind ik ook leuk hoor, alhoewel het misschien juist sneller ook als mailo uitgesproken wordt..