Logeer/ campingbedje wel of niet? Zo ja, van Bambino ok?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linnies2013, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Campingbedje hebben we toch wel regelmatig gebruikt, een keer toen we een weekje op vakantie waren en het aanwezige bedje echt 10x niks was. En verder ook een paar keer bij logeren, mijn ouders hebben wel een ledikantje, maar verder geen familie met ledikantjes en vrienden met ledikantjes hebben vaak ook nog kindjes die in die ledikantjes slapen ;) Dus ik was erg blij met het bedje! En ingeklapt viel de grootte me best mee, hij zou bv best onder ons bed geschoven kunnen worden bij ruimtegebrek.

2. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    ik heb het kruitvat bedje ook. met extra matras er in. ben er heel tevreden over.
    vorig zomer gebruikt als box in de tuin, en meneer vond dat helemaal geweldig. hij viel er ook geregeld in slaap.
    verder wordt hij gebruikt als vrienden met hun dochter op bezoek komen.
    persoonlijk zou ik dat campingbedje echt missen hier.

3. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Kruidvat verkoopt een camping bedje 60 - 120cm en een camping bedje aka box. Daar zijn geen losse matrasjes voor, voor het camping bedje van 60*120 wel.
    Ik heb hem en ben er erg blij mee. Gekocht bij de kruidvat incl extra matras voor 22,50. Paar mnd geleden was opruiming. Heel fijn bedje en mijn dochter van inmiddels vier mnd slaapt er regelmatig in.

4. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Die van bambino is prima,staat bij mn schoonouders. Voor buiten en als je weggaat is het heel handig.
    Ook denk ik een beetje afhankelijk an wat je met je kindje wil doen. Ik neem mn zoontje bijv niet mee naar verjaardagen s avonds. Dus hoeft ook geen bedje mee.
    Op vakantie boeken we altijd een bedje mee. Maar wij gaan altijd naar t zelfde 'adres' en weet dat ze fijne campingbedjes daar hebben ( auto is niet zo groot,dus scheelt weer)

Aan t merk bambino hoef je volgens mij niet te twijfelen hoor, dat is altijd oke!

5. Verox

Verox Niet meer actief

Ik zie een campingbedje niet als noodzakelijke babyuitzet.
    Tot een half jaar slaapt de kleine prima in de kinderwagenbak.

Daarna lijkt me om mee te nemen voor een avondje zo'n tentje handig. Voor een hele nacht (of meerdere nachten) lijkt me zo'n campingbedje beter.
    Wij hebben een campingbedje standaard bij mijn ouders staan omdat we daar regelmatig logeren met zijn allen.

Deel Deze Pagina