hi wij mogen van familie een campingbedje uitzoeken als kraamcadeau. Ongeveer 80-100 euro. Nu zijn er natuurlijk hartstikke veel soorten en ik zou wel graag willen weten welke jullie aanraden. Is het ook nog aan te raden om zo'n extra matras erin te kopen? En je ziet sommige met een opening/rits in de kopse kant? zoals bijv. deze van esprit Esprit Dream 'n Play Go Zipper | Campingbedjes | Baby-Dump is dat nog handig? En kan je er gewone hoeslakens in gebruiken? of moet daar dan ook een speciale in? die zag ik namelijk bij de prenatal.. alvast bedankt?
Ik zou zeggen een campingbedje van Koelstra! Die heeft een erg makkelijke manier van uit- en inklappen. We hadden er 1 van Topmark, maar die kregen we na 2 jaar haast niet meer ingeklapt, erg irritant. Wij hebben er zo'n extra opvouwbaar matrasje bij, dat moet ook wel echt vind ik. Hoeslakens gewoon dezelfde als die van het ledikant.
Ik stem ook voor Koelstra! In en uitklappen gaat heel eenvoudig en het bedje staat erg stevig. Het luikje is erg handig als je kindje straks wat groter is. Kan zij er zelf uitkruipen. Hoef je niet te tillen . Luikje is trouwens alleen van de buitenkant te openen. Er zit een (héél) dun matrasje bij. In het begin kan het kindje er nog wel op liggen, want dan weegt het niet zoveel. Je kan ook het matrasje van het ledikantje meenemen. Past er ook in.
Ik heb er gewoon 1 van Prenatal, met een extra matrasje (ook van Prenatal) en bevalt prima! Qua beddengoed gebruik ik gewoon ledikanthoeslakens.
Ik heb ook een Koelstra, omdat ik er goede berichten over las en die klopten helemaal! Ooit eens een geval van de Aldi gehad, niemand kon 'em inklappen. De koelstra gaat makkelijk, doordat je niet door de bekleding heen naar een knopje hoeft te zoeken, maar er draaiknoppen in de bovenrand zitten. Het matrasje is meer een bedbodem. Wel heel handig dat je die ook vast kunt zetten aan de bodem van het bedje. Ik leg er een gewoon matrasje in van het ledikantje, dat past erg goed. Ik zou ook voor de Koelstra gaan.
dat is idd wel een goeie tip. Die hadden we ook niet bekeken. Binnenkort maar ff naar de babydump/prenatal. Thankyouall
Ik kreeg van de gastmoeder de tip om te kijken of je de stof van de zijkanten los kunt maken om te wassen. Zij doet dat natuurlijk vrij vaak, omdat er verschillende kindjes in slapen. Maar het lijkt mij ook wel fris om dat bijv, na een vakantie te kunnen doen.
@ tupp, dat is zeker iets om even te onthouden. Denk alleen niet dat ik mijn aankoop daar vanaf zal laten hangen. Vind gebruiksgemak belangrijker ivm lichamelijke klachten.
wij hebben een campingbedje van topmark van de babydump voor 29 euro Topmark | Campingbedjes | Baby-Dump en een extra opvouwbaar matrasje voor 20 euro er extra bij gekocht Los Matras Voor Campingbed | Matrassen | Baby-Dump ts echt een heerlijk bedje makkelijk in en uit te klappen, ligt standaard in mn auto omdat t niet groot is.
wij hebben een lichtgewicht van x adventure. heerlijk ding en ook nog eens een ander ontwerp. hij kan in hoge en lage stand en er zit een gedeelte op die je erop kan klikken om te verschonen. heerlijk ding
Die hadden/hebben wij dus ook, maar staat inmiddels bij mijn ouders, is inmiddels haast niet meer in te klappen.... Ik hoop dat die van jou het wel goed blijft doen Wij hebben ons Koelstra bedje trouwens tweedehands gekocht, inclusief opvouwbaar matrasje, zag er nog prima uit.
oja joh!!! hier doet hij t nog perfect met in en uitklappen. dus maar hopen dat hij t ook blijft doen dan.
ow whahah wij hebben deze dus vanmiddag gekcoht. We hebben er al 1 van de prenatal maar die hebben we in oostenrijk laten staan in het huis van mn schoonouders. En die beval prima. Dus ik zei heel vrolijk tegen mn vriend vanmorgen toen we voor een autostoel gingen: joh we gebruiken hem niet heel veel die van de Babydump zal ook wel goed zijn. Die van prenatal beviel ons ook. xxx
het is hier wel de bedoeling om hem veel te gebruiken dus ik denk dat voor ons die van de prenatal en topmark afvallen. moet zeggen dat ik die x-adventure van de vorige pagina er ook wel leuk uit vind zien. Maar aangezien jewe zegt dat de koelstra goed is!!!! Ik vertrouw wel redelijk op haar adviezen hier.... maar iedereen bedankt voor de reactie's
koelstra is idd een goede keuze als je hem vaak wilt gebruiken. De meeste campingbedjes hebben toch een kliksysteem dat naar verloop van tijd slijt... waardoor je hem moeilijk in/uit elkaar krijgt.. koelstra gaat met draaischijven dus heeft een langere levensduur.. hier heb je meer aan op den duur. succes!!!
Mijn ouders hebben die nu ook gehaald voor als I. bij hun komt als ik moet werken. Wat een gehannes om dat ding op te zetten!!! Wij terug naar de Babydump... Hebben ze het voor gedaan en wat denk je... Ne krijgen we hem niet meer in elkaar!!! We hebben ze maar dat middenstuk omhoog gehesen, dan die knoppen aan iedere kant in drukken zodat ie inklapt maar vervolgens krijgen we toch de vier poten niet helemaal naar het midden meer??? Kan jij ons dat dan uitleggen? Of heb je geen idee wat ik nu zeg whahahahaaa!!!
Er zit een papier bij waarop precies staat hoe het moet... Als je dat volgt, zou het perfect moeten werken. Bij ons iig wel...
Je trekt eerst de middenpoot omhoog zodat de spanning van het bedje eraf is. Dan ga je een voor een de de randen inknijpen. Bestaan uit 2 delen dus je moet tijdens het inknijpen een beetje van links naar rechts bewegen zodat allebei de buizen uit het kommetje los komen en dan kun je hem als een soort van paraplu weer bij elkaar vouwen.