Hallo allemaal, Ik weet niet of dit topic hier goed staat maar ik hoop van harte dat iemand mij kan helpen! Ik ben op zoek naar een logeerbed/matras. Ik heb eens gezien dat er een soort stoel idee (lounge voor kinderen) bestaat.. Je pakt t uiteinde en kan 'm dan zou neerleggen/ombouwen tot bedje/dik matras... Maar nu kan ik dit netgens meer vinden! Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel en mij kan helpen! En weten jullie eventueel een ander idee? Ik hoop dat iemand kan helpen! Alvast heel hartelijk bedankt!!
Ik weet wat jij bedoeld. Heeft de Leen Bakker of de Kwantum die niet? Volgens mij hebben die ze heel lang in het assortiment gehad.
Heb er jaren gelden ook zo een gehad. Leek makkelijk maar was het niet. Liggen ging wel zitten niet. Maar snap dus ook wat je bedoeld. Heb hem toen ooit bij de Leen bakker gekocht. Honderd gulden toen.
Wauw ja idd! Dat bedoel ik! Ik kan ze bij leenbakker en kwatum Nog niet vinden maar misschien zoek ik niet op t juiste woord?! Ik weet ook niet hoe het heet!
op marktplaats staan er ook genoeg, als je er niet zoveel aan uit wilt geven Marktplaats.nl - slaapstoel - Vind slaapstoel op Marktplaats.nl
We slapen regelmatig bij iemand. Inderdaad bij ikea is deze de beste. We slapen ook wel eens op een van de leen bakker maar dat gaat echt maar voor een nacht. Het matras van die is erg dun dus als je geen sterke rug hebt lig je als het ware op een plank.
Oke, die van de Ikea dus. TS, weet je, ze zijn OOK BIJ IKEA te koop Een of andere malloot beweerd dat ze ze daar nog nooit hebben verkocht hahaha, ik doe flauw, sorry
ik heb anders nog wel een ijzeren 1 persoonsbed met matras wat je gratis mag hebben kom er niet vanaf haha
nee het bed is gewoon een 1 persoons bed, hij kan wel makkelijk uit elkaar gehaald worden dus frame en dan de poten heb je hem in 3 delen zeg maar. ik woon in brabant