Poppenwagen dilemma

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Samama, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samama

Samama Niet meer actief

Mijn dochter heeft al ruim een jaar een poppenwagen. Sinds deze week speelt ze er echt iedere dag en intensief mee. Nu krijgt ze van mijn ouders voor de Sint of haar verjaardag de Baby Born Jogger. Ik wilde dus haar huidige kinderwagen op mp zetten, maar kan het niet over mijn hart verkrijgen omdat ze er zo graag mee speelt.

Wat zal ik doen? Zal ik mijn moeder die nieuwe terug laten brengen? Of zal ik wachten met haar verjaardag wanneer ze die kinderwagen krijgt en dan die andere verkopen?

Beetje een luxeprobleem :) maar weet even niet wat ik moet doen, en twee kinderwagens is ook een beetje teveel van het goede, toch?

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik zou de eerste niet wegdoen voor ze weet dat ze een andere krijgt, zeker niet als ze er zo graag mee speelt. Dat wordt huilen anders lijkt me.
    Je kunt haar ook laten kiezen te zijner tijd. Of als je zelf ook die die ze heeft al leuk zat vindt, je moeder vragen die andere terug te brengen.
    Wist ze eigenlijk niet dat je er al 1 had ofzo?

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter krijgt ook de babyborn3 wieler van oma voor sinterklaas. ze heeft nu al een kinderwagen een een simpele buggy voor der pop. de kinderwagen gaat naar boven zodat ze boven ook met een wagen kan spelen en de buggy gaat naar de oppas zodat ze daar ook kan spelen met der poppen :)

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Als je dochter er zo graag mee speelt, zou ik die wagen niet verkopen.
    Of de andere wagen op zolder zetten als reserve, of af bestellen.

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hier 2 poppenwagens en 2 buggys
    gewoon houden dus zou ik zeggen

Deel Deze Pagina