Steekt hier elkander de ogen uit met mierzoete feitjes over eigen partner

Discussion in 'De lounge' started by Mystiek, Dec 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

Oct 19, 2013
    2,646
    1,529
    113
    OV
    Een topic om eens lekker op te scheppen over je eigen partner. De meeste topics over partners gaan over de klaagzangen, irritaties en onhebbelijkheden van die lieve mensen, maar we hebben ze toch met een reden uitgezocht?

Ik zal de spits maar afbijten, want mijn echtgenoot is toevallig de liefste, leukste, zorgzaamste en knapste adonis van allemaal. Hij doet elke dag zijn best om mij een stukje gelukkiger te maken, vergeet nooit te vertellen hoeveel hij van me houdt, geeft complimenten weg of ze niets kosten, en probeert mij zo veel mogelijk werk uit handen te nemen. En het mooiste is: hij kan omgaan met mijn briljante persoonlijkheidje. Mijn bevliegingen, obsessies, verhandelingen over onderwerpen die hem geen klap interesseren, mijn eisen, experimenten, spontane ideeën om opeens ergens aan mee te doen, en ga zo maar door. Hij vindt het prima, vertelt me nooit hoe merkwaardig ik wel niet ben, en steunt me onvoorwaardelijk. Hij wel.

Jaloers? Hij is lekker van mij.

2. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Absoluut niet jaloers. ..
    Ik denk dat ik zn broer heb...:D;)

3. Alf

Alf Niet meer actief

Ik wel! Mijn man is alles behalve wat jij beschrijft. Maar ik hou van hem. Onherstelbaar. Wat doe je eraan :D ;)

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,234
    6,094
    113
    Ja. :D
    Maar ik vind het wel leuk voor jou. En geeft mij toch een beetje hoop, dat ze dus wel ergens rondlopen, hopelijk ook in de single-variant:)

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Die van mij is ook zeker heel erg lief , we kunnen over alles praten, verzorgt me als ik ziek ben, als ik weg ben of weekend doet hij een hoop in het huishouden gewoon omdat hij vind dat ik ook dagje niks hoeft te doen, krijg regelmatig bloemen, ik hou echt heeeel veel van hem! Zo , ik heb niks te klagen ;)

6. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Ik heb ook niks te klagen. Hij doet alles voor me en gaat voor mij door het vuur.
    Zelfs nu ik nog vreselijk last heb van hormonen en waanzinnig kan stressen.
    Soms schaam ik me diep als ik weer eens loop te muggenziften en dan bedenk wat hij allemaal slikt van mij als ik mijn bui heb.:):)
    Dus jaloers? Nee ik heb ook zo'n man.
    Gelukkig:)

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Zo een topic loopt al ergens;)

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn man is niet romantisch ( ECHT totaaaaaaaaal niet ) zeg maar gerust een hork :D
    Hij vergeet mijn verjaardag ( en dat terwijl ik toch op een makkelijke dag jarig ben namelijk 1e kerstdag!!!) Hij vergeet zowat alles wat ik hem zeg.

Maar hij is onwijs lief voor me en heel erg zorgzaam. Een hele lieve en leuke papa.
    Ik kan met hem lachen en met hem huilen. Mijn diepste geheim kon ik met hem delen.
    Ik ben op zijn horkerigheid gevallen maar ook op zijn lieve persoonlijkheid.

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik kan niet zo goed of leuk omschrijven hoe leuk mijn man is, maar ik vind hem perfect: hij begrijpt mij, hij is mijn steun en toeverlaat waar veel andere mannen misschien allang hadden opgegeven. Hij maakt me aan het lachen en geeft me hoop. We zijn een raar stel autisten (niet beledigend, zijn we echt ;)) bij elkaar, ik weet zeker dat we een hele bijzondere, fantastische relatie hebben.

10. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Hier nog zo'n perfecte vriend. Onze dochter heeft in het ziekenhuis gelegen en hij was zo lief. Heeft op zijn manier het huishouden gedaan en gekookt (niet te vreten, maar wel heel lief:D). Hij heeft bossen bloemen gekocht en een super mooie ring als aandenken aan de bevalling en omdat hij zo trots op me was.
    Vandaag mocht Niké naar huis en had hij een fles lekkere champagne gekocht die we hebben opgedronken. Hij is zo lief met Niké dat ik er gewoon om moet huilen.
    Hij steunt me in alles en ik weet dat ik altijd, wat ik ook doe op hem kan bouwen. Ik ben zo gelukkig:D

11. Fransa

Fransa Niet meer actief

Mijn man is de meest geweldige man ooit. Heeft alle kluswerk in ons paleisje zelf gedaan (nieuwe badkamer, open haard, overal nieuwe vloeren, gangkast, woonkamerinbouwkast, muur tussen keuken en woonkamer vakkundig verwijderd...). Superblij en trots met/op mn vent!
    Alleen dan jammer dat hij afgelopen week in zn beste (en duurste) spijkerbroek heeft staan klussen ;)

12. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

Dec 17, 2013
    1,326
    0
    0
    Mijn man is de liefste man op aarde :)
    Hij kookt voor me hij heeft echt een mega hekel aan rommel dus het is altijd opgeruimd hier
    Het is echt een enorme schat hij steunt me in alles en staat altijd achter me en voor me klaar. hij zorgt zo goed voor me hij is mijn prins op het witte paard. hij is fantastisch met de beestjes en met de kinderen van m'n neef :) ik weet zo zeker dat hij een suuper goeie vader zal zijn. hij noemt mij zijn engel en zegt iedere dag dat hij van me houd hij is mijn rots mijn kerel mijn trots :) ik ben zo gek op hem

13. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou, mijn man is helemaal niet perfect (ik trouwens ook niet, dat scheelt haha), maar als ik hier al die topics voorbij zie komen over vreemdgaan ed, dan mag ik in mijn handjes knijpen!
    Hij is de meest trouwen hond die je je maar voor kan stellen!

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, toevallig zijn mijn partner en ik afgelopen vrijdag uit eten en naar de bios gegaan voor een vrouwenfilm, hebben elkaar versierd aan de bar bij de bioscoop met de volgende tekst:

"Hee schatje, wil jij een one-night-stand?"
    - Ja dat is goed, als je straks mee gaat mijn zoon ophalen, mag je vannacht drie keer met me naar bed
    "Deal! Drink wat van me!"

En zijn daarna de bioscoopzaal ingedoken terwijl de barvrouw zo keek: :( . En hebben we op de terugweg naar schoonouders (om de baby op te halen) met open ramen door de Beemster gereden terwijl we heel hard en heel vals allebei meezongen op dit nummer:

Within Temptation~ Ice Queen (lyrics) - YouTube

Probeer dát maar eens te toppen :cool: !!!

Btw; én een betere papa is er niet voor onze kleine meneer

15. Evientje

Evientje Niet meer actief

Mijn Vl. Is er altijd voor mij, zorgzaam kan koken en doet dat dus ook regelmatig helpt me met het huishouden. En zorgt met mij voor mijn zoon alsof het zijn eigen zoon is. Niks is hem teveel. En hij doet het met veel liefde.
    Enigste nadeel: ik wil niet dat hij zichzelf teveel weg cijfert.

Share This Page