Ben opzoek naar een (plastic) speelgoedkeuken voor mijn dochtertje van 16 maanden.. Welke hebben jullie? Ik vind het moeilijk welke werkhoogte het beste is! Heeft iemand deze toevallig? https://www.bol.com/nl/p/bosch-speelgoed-keuken/1004004009504293/
Moet het echt van plastic zijn? wij hebben de ikea keuken maar dan zelf gepimpt. Mijn zoontje vind die heel erg leuk
Wij ook die van ikea. Er wordt zo intensief mee gespeeld. De plastic keukens vind ik over het algemeen er na verkoop van tijd niet meer uitzien.
Ik wilde geen plastic keuken in de woonkamer, dat vond ik niet mooi staan. Daarom hier ook de Ikea keuken. Dochter speelt er nog steeds dagelijks mee.
Het ikea keukentje! Kun je op 3 hoogtes verstellen, goed stevig. Onze zoon heeft hem voor zijn eerste verjaardag gehad, over ruim 2 maanden wordt hij 4 en speelt er nog dagelijks mee. Mijn broer en schoonzus hebben hun plastic keukentje ook vervangen door die van ikea. Elke keer als de kinderen een kastje open deden moesten ze de keuken tegenhouden zodat hij niet door de kamer werd geslingerd.
Die is dus verstelbaar. Zonder kunstof pootjes laag en dan kun je met de kunstof pootjes nog op 2 hoogtes (net hoe om je de potjes zet) Zoon is nu 113 cm en wij hebben hem op de hoogste stand staan.
Dochter is ongeveer 95 cm. Blad komt halverwege haar romp (grijze pootjes niet onder keuken). Toen ze hem net had was ze stuk kleiner, toen was alleen dingen in het bovenkastje doen lastig. Maar er zijn ook onder kastjes dus dat is prima 😬
Wij hebben het keukentje van Miele en dan de uitgebreide (109,99 euro bij bol.com) weet niet hoe ik hier een link kan plaatsen Dochter heeft deze gekregen toen ze 1,5 jaar was een speelt er nog iedere dag mee! Het enige wat ik jammer vind is dat de stickers los raken, mede door de zon. Werkhoogte is prima.
Wij hebben die van Ikea. Vind ik persoonlijk mooier dan een plastic keukentje. We hebben hem wel gepimpt want anders stond hij niet zo mooi in onze woonkamer. Maar is een hele goede aankoop geweest. N speelt er dagelijks mee.
Het maakt geen geluid. In de kookplaat zitten wel lichtjes, die op batterijen werken. Wij hebben boven de kraan zeg maar zelfklevende lampjes geplakt.
Er zijn ook een heleboel leuke houten keukens te koop . Wij hebben een keuken van Kidkraft. Ze hebben veel verschillende keukens, moet je maar eens op hun site kijken.
Deze hadden wij toendertijd ook, maar viel op een gegeven moment helemaal uit elkaar (deurtjes braken af etc). Ik zou nu ook eerder voor die van de ikea kiezen!
Ook die van ikea en dan gepimpt! Staat zo leuk in de woonkamer en mijn kinderen zijn er dol op! Voor inspiratie eens op pinterest kijken!
Hier ook Ikea, wordt veel mee gespeeld, stevig en prima qua looks voor in de woonkamer. Ik vind plastic keuken echt niet mooi en zou hier ook nooit in woonkamer komen.