Tjonge sommige van jullie kunnen bar slecht lezen zeg. Degene die me echt geholpen hebben bedankt. Dit zijn ook de mensen die niet in mijn straatje spraken, maar met normale argumenten kwamen waarom niet. Ik heb er absoluut iets aan gehad. Ik heb er geen moeite mee als mensen tegen mij en/of ideeen zijn zolang ze maar normaal doen. Helaas schijnen daar een paar vrouwen moeite mee te hebben, maar dat zegt meer over hun dan over mij. Hier gaat een slotje op!
Wie zegt dat ik jou bedoelde?! (ik gooi er ook maar ff een uitroepteken tegen aan ) Maar echt vriendelijk ben je idd ook niet. Ik vind sommige reacties niet alleen confronterend , maar ronduit onbeschoft. En niet "in iemand zijn straatje mee praten" is anders dan met een vingertje te gaan wijzen en te zeggen dat TS nooit draagmoeder had moeten worden! (hé nog een uitroepteken). Maar om een lang verhaal kort te maken....ze is er al aan uit hoor...inmiddels vier pagina's terug...
Inderdaad het gaat hier om een kind! En als ik je even mag herinneren ook om de gevoelens van de wensouders! En dus niet alleen om Ts! Echter wordt er hier gereageerd alsof het om een adoptie gaat die de moeder (deels) terug wil draaien! En niet om hetgeen wat het daadwerkelijk is namelijk een draagmoederschap! Als het voor de draagmoeder niet mogelijk is om niks te doen met/tegen de moedergevoelens die ze gekregen heeft tijdens de zwangerschap, dan zal ze daarin hulp moeten zoeken maar ook de wijste moeten zijn en afstand nemen zowel ter zelfbescherming als bescherming van het kind en de wensouders! In plaats van alleen naar haar eigen gevoel te kijken en over de gevoelens van anderen (kind en wensouders) heen te walsen!