hoi dames, de titel 'vraagt het al.. kent iemad het 10 weken slank plan boek? bol.com | 10 weken Slank Plan + stappenteller, C.G.J. Bosman-Appelo & Mirjam Bakker-van... Het boek zou je levensstijl veranderen.. je moet er natuurlijk zelf heel wat voor doen.. maar ik zou graag horen wie dit boek kent en wie er goede/slechte ervarigen mee heeft? ik denk namelijk dat ik hem ga aanschaffen.. staan gezonde makkelijke maaltijden in en je krijgt een stappenteller. ook staan er veel extra tips in en een beweegplan... ik denk dus dat het wel de moeite waard is voor een steuntje in de rug. iemand?...
Ik ken het wel, een van deze dames kwam bij ons in het zwembad de begeleiding van de aquaslank doen... Zou hem even moeten zoeken om te kijken wat er in stond...
ff doorgebladerd (heb zelf de opleiding gewichtconsulent gedaan en daarom het boek ook thuis...) Het is een beetje vergelijkbaar met Sonja B. er staan week menu's in en recepten, ook tips, waar je denk ik veel aan hebt. Ik vind alleen het beweegplan erg matig... Er staat elke week in hoeveel je moet lopen, met je stappenteller... Ik vind zelf juist dat afwisseling in je beweegpatroon (de ene keer lopen, dan weer eens fietsen of zwemmen, beter bij een afvalperiode passen... Maar goed als je van wandelen houdt staan er wel programma's per week voor in. Je kunt natuurlijk ook zelf daarbij nog andere vormen van bewegen kiezen... Als je nog meer vragen hebt over het boek, hoor ik het wel!!
Mij schoonmoeder heefr dit gedaan en is ergens tussen de 7,5 en 10 kilo afgevallen. Maar dat zit er nu, een jaat later, net zo hard weer aan. Gewoon 3 maaltijden perdag, vezels, groenten fruit. Weinig vlees en anders biologisch, vis. En sporten. Vooral de slehte suikers, frisdrank en sapjes uit pak laten staan. Geen boek voor nodig!
Bedankt voor je reactie! Ik sport 3 x in de week (cardio en kracht) ik denk dat dat wel voldoende is (nu al 2 weken niet.. auto kapot en eind rijden). Ik weet ook niet of een stappenteller handiger is.. ik wil meer op de fiets gaan doen en zeker met dit weer. Ik denk dat ik veel aan de recepten en zo zou hebben, makkelijk en gezond.. ja dat moet ik hebben! Maar ik vraag me dus af of een stappenteller overbodig is? anders kan ik het boek van marktplaats af halen voor 9 euro haha. Zwemmen wil ik ook gaan doen maar niet alleen, en schaam me een beetje dus dat moet ik even zien. Bedankt voor je reactie, ik denk dat ik het ga aanschaffen.. als ik vragen heb dan weet ik je te vinden haha...
Het handige vind ik dus de voorbeelden, de recepten en de tips. Een duwtje in mijn rug en dat heb ik nodig. Ik drink alleen nog maar water en thee.. ik probeer om de 2,5 uur iets te eten maar dat gaat niet altijd. Dus ik heb wat steun nodig en dan is zo'n boek voor mij handig denk ik. Bovendien voor die paar euro.. ach, baat het niet schaad het niet.