hoi allemaal ik heb vandaag sanne diksap laten proeven ze vond het maar een rare smaak moesten jullie kleintjes er ook aan wennen. en vanaf wanneer zijn jullie er mee begonnen? groetjes
ja Fenja moest hier ook wennen aan de diksap. Vind het nu heerlijk overigens. Bij 5,5 maanden geprobeerd wat te geven en nu drinkt ze het gewoon.
Hier ook... probeer het sinds hij 5 maanden is en hij drinkt nu nog maar hele kleine slokjes... Komt denk ik vanzelf wel!
Met een maand of 9 eens laten proeven, maar ze vonden het niets. Water en rooibosthee hadden ze veel liever. Met 3 maanden moet je het nog niet geven hoor, veelste jong! 6 maanden is vroeg genoeg.
Idd ik zou eerst ook beginnen met water. Dat "zoete spul" leren ze later vanzelf wel eten en drinken.
Hè, ik dacht toch echt gereageerd te hebben in dit topic maar ik zie mijn reactie nergens? In ieder geval, ik weet niet of hij eraan moet wennen want wij hebben het hem nog niet gegeven. Hij krijgt alleen moedermelk en wat slokjes water om te oefenen met een beker. We willen dat hij eerst water leert drinken, de rest komt later wel (of niet, wij drinken zelf ook geen fris oid ).
Ik had toen Emir 4 maanden werd diksap in huis gehaald appelvariant van de etosmerk. Hij vind het lekker denk ik hij drinkt het door.
Ik heb ook de appelsapvariant in huis, en daar moesten ze wel aan wennen. Nu vinden ze het heerlijk (ben er met ongeveer 5 maand mee begonnen)
Hier de biologische diksap van de AH, in de smaak appel-mandarijn-passie en hij vind het heerlijk! Liefs xxx, Debby