Hoi dames, Volgend weekend gaat mijn dochter van 1,5 een weekendje logeren bij een kennis, ze is daar weleens geweest maar niet heel vaak. Zij heeft nog nooit gelogeerd en zit ook niet op het kdv. Ik ga er ook slapen. Mijn vraag is dus hoe moet ik het aanpakken want ik heb het idee dat als ik haar in een ander bedje leg dat ze op zal staan en zal huilen en weigerd te gaan liggen. Iemand ervaring mee
jij bent er dus bij als ze naar bedje gaat begrijp ik?? Heb je een campingbedje?? Dan zou ik haar er thuis ook een paar nachtjes inleggen, dan is het bedje bekend en is de overgang niet zo moeilijk. En ik zou even lekker naast haar bedje blijven zitten tot ze rustig in slaapt valt, het kost misschien wat tijd, maar als je kindje dan rustig gaat slapen is dat het wel waard toch??? Je moet dan wel zo gaan zitten dat ze je niet aan kan kijken anders is het feest natuurlijk. Met een hand op haar lijfje kun je haar laten voelen dat je er bent.
En het beddegoed meenemen waar ze thuis ook al een paar nachten op/onder heeft geslapen, dat ruikt vertrouwd!