Slaapgebrek, gevolg gekke actie's!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikke1981, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Na aanleiding van het topic Wij willen slapen! Maar onze baby's niet... Kwamen we op het onderwerp dat je nogal gekke dingen gaat doen als je slaapgebrek hebt, bijv dingen vergeten, rare actie's hebt enz.

Omdat ik er wel erg om kon lachen om bepaalde dingen, dacht open ik er een topic over, want kan wel wat lach tranen gebruiken na weer een paar nachten slaapgebrek.

Oke ik begin,
    Ik had vamorgen allemaal nieuwe kleurtjes nagellak gekocht, bij thuis komst natuurlijk uitproberen, op iedere nagel een kleurtje, kom je erna achter dat je geen nagellak remover meer in huis hebt, en nu dus met iedere nagel een andere kleur loopt! haha

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik was vorige week volledig in paniek toen ik bij kantoor stond. Waar was mijn meisje...
    Die had ik dus gewoon daarvoor op het KDV gebracht

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

oh ja genoeg!

kaas in de broodkast, brood in de koelkast.

sleutel van mijn auto een hele nacht aan de buitenkant in de deur laten hangen!! (goeie buurt, hij hing er de volgende dag nog, of puur geluk, hihi!!)

brood in de luiertas van mijn meisje voor het KDV en leeg flesje in mijn eigen tas, en het speentje ook :D

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik heb er zelf (nog) niet eentje. Weinig slaapgebrek gelukkig. Maar wel een geinige van mijn zus. We waren bij haar op de verjaardag, was gezellig druk. Haar zoontje was toen nog een jaar of 1. Hij zat steeds bij iemand anders, of iemand speelde even een spelletje met hem. Op een gegeven moment zaten we wat te kletsen in de woonkamer, schreeuwt mijn zus ineens met hele angstige ogen: WAAR IS KEES???????!!!!!!!!! Wij kijken haar allemaal schaapachtig aan, want zoonlief zat gewoon bij haar op schoot, hahaha!!! Ze kon er zelf ook erg om lachen gelukkig....

5. Linda86

Linda86 VIP lid

- Mijn vriend buiten sluiten. Mijn vriend was gaan kaarten bij vrienden en ik was lekker vroeg naar bed gegaan. De deur goed op slot gedaan, dus ook de knipjes aan de boven- en onderkant erop gedaan. Toen mijn vriend thuiskwam, kreeg 'ie de deur natuurlijk niet open met de sleutel. Hij allemaal steentjes tegen 't slaapkamerraam gooien, maar omdat ik zo moe was (en diep sliep) hoorde ik 'm pas toen Milan een uur later wakker werd.

- Van de week was ik met Milan op de slee naar de oma van mijn vriend gegaan. Via de achterdeur naar binnen. Gaan we even later weer naar huis, via de voordeur. Ik ben gewoon gaan lopen met Milan aan de hand (doe ik normaal nooit zo ver). Pas toen ik die dag erna de slee niet meer kon vinden, kwam ik erachter dat ik die nog bij oma had laten staan.

- Een mailtje voor mijn vriend bedoeld, naar mijn schoonvader gestuurd :)

6. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ik was gisteren op de bakfiets naar de winkel gegaan en ik kwam weer buiten omdat ze niet hadden wat ik zocht. Ik stap op en zet af, denk, goh wel erg dikke sneeuw ik kom gewoon niet vooruit? Ik stap af om hem vooruit te duwen, nog geen beweging. Ik kijk om, en zie dat mijn fiets nog met de ketting om de paal vastzit. Als ik dan eindelijk fiets, bedenk ik dat ik mijn tas in de bak had laten zitten, terwijl ik in de winkel was!!
    Trouwens, ik laat regelmatig de sleutels in de voordeur zitten. Er wordt vaak aangebeld met deze melding bij ons...

7. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Oei, ik weet heel goed wat (chronisch) slaapgebrek is, maar ik vrees dat het bij mij vooral resulteert in janken-om-het-minste-en-geringste...

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Oooooo.......... die van die fiets moet ik stiekem wel om lachen hoor!

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Ja, zo heb ik laatse de waterkoker op het fornuis gezet, pas toen ik smeltend plastic rook kwam ik erachter. (en dan te bedenken dat ik nog nooit van mijn leven water in een fluitketel heb gekookt). Koffie in het vakje voor het water gieten, portemonnee in de koelkast leggen.

10. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Met regelmaat poets ik mijn tanden met Teletubbies-tandpasta, gatver!

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha hier een keer andersom, dochters tanden poetsen met ´volwassenen´ tandpasta, vond het al zo raar dat ze meteen zo raar begon te tuffen en zo´n vies hoofd trok :)

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

O, DAT heb ik dus ook voortdurend, dat ik de nijntjetube te pakken heb :( Blegh!

Mijn stomste actie: moest een hele lange dag werken, 's morgens 11 van huis en 's avonds 22 weer terug. Vergeet ik m'n kolf, dus terwijl ik al de straat uit was nog weer teruggereden om de kolf op te halen. Wil ik tussen de middag de eerste keer gaan kolven, alles in de tas, behalve... het borstschild. AARRGGHH, mij had ploftieten 's avonds, stomme doos
    Kon ik om half elf 's avonds niet alleen eerst helemaal leegkolven, maar ook nog eens melk uit de vriezer staan trekken, omdat zo'n leegkolfsessie natuurlijk nooit oplevert wat een dag kolven oplevert en Thirza donderdags de hele dag naar de gastouder ging.

13. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik leg mijn kleren meestal van tevoren klaar en ik had laatst voor mezelf een heel mooi rompertje klaargelegd in plaats van een spaghettiband-topje (dezelfde kleur). Ik pakte het op en dacht: "dat gaat niet helemaal passen!" En ook ben ik altijd vanalles kwijt ook al heb ik het net 5 minuten geleden zelf weggelegd.

14. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    Nou, ik heb net al even op het andere topic geschreven, maar daar komen ze toch nog even:

- met twee verschillende laarzen op de fiets zitten
    - na een toiletbezoek vergeten je jurkje weer omlaag te trekken, hup jas aan en er dan pas achter komen als je al een tijdje achter de wagen loopt buiten
    - in openbaar er achter komen dat je zoogcompressen niet in je bh zitten maar er aan de bovenkant uitsteken........

Haha, ik moest ook wel erg lachen om die bakfiets!

15. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Ik ben toen mijn zoontje iets van 10 weken was ofzo, op m'n sloffen naar de Albert gewandeld. Van die sloffen die lijken op berepootjes met pluchen bollen eraan. Niemand zei wat, en ik kwam er pas halverwege achter toen mijn voeten nat werden. Het erge is, toen ik erachter kwam ben ik maar gewoon boodschappen gaan doen in plaats van eerst weer naar huis. Ik was gewoon te moe om er iets om te geven. :)

16. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    O ja erg he?
    - Haren niet doen en gewoon alles doen
    - Vieze kleren aantrekken en schone in de was doen ( 1 keer in de droger gedaan, toen ik erachter kwam dat je het toch echt eerst moet wassen)
    - Post ongelezen in de prullenbak gooien
    - Met boodschappen thuiskomen zonder dat wat je echt nodig hebt (vb spinazietaart, maar vergeet de spinazie)
    - Met agenda afspraken vergeten

Zo kan ik nog even doorgaan...

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik werk op donderdag en zaterdag. Wij wisselen de dagen af dat we per maand vergadering hebben.

Zo laatst op woensdag vergadering, mijn wekker ging, ik: Huh? Het is woensdag. Wekker uit. Lekker doorslapen

Donderdag mijn werkgever: Was je het gister vergeten?

*Oepsie*

18. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Gelukkig slaapt ze nu weer, maar met die gebroken nachten...
    - neusspray willen toedienen bij de kleine en dat paste toch niet...Ik huh? Was het die van mezelf:)
    - Als ik ontzettend moe ben, krijg ik overal de slappe lach om...
    Voor mezelf niet zo erg maar mijn baas vindt het minder:D

19. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Senseo aanzetten zonder coffeepads dus kopje warm water... Of perongeluk op 2 bakken drukken ipv op 1 met als gevolg een overlopende senseo en een plas koffie op de vloer. Of de magnetron aanzetten zonder fles of met lege fles ;) En zoals deze week mijn zoon van bed halen en aankleden en dan vergeten zijn nachtluier te verwisselen voor een schone luier haha :) Kon ik nog een keer zijn kleren aan en uit doen ;)

20. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Haha geweldig! ik zou wel even knipperen met mijn ogen als ik iemand op van die grote sloffen voorbij zie lopen in de winkel haha :D

Deel Deze Pagina