logeren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsie22, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb heerlijk geslapen, om 10 uur sliep ik echt en om kwart vor 7 pas weer wakker, vroeg zou je denken maar ik moet naar de huisarts omdat ik blijkbaar een onsteking ergens heb waardoor ik me zo slap voel en dus ook extra moe ben! mis mijn zoon wel maar hij komt binnen nu en een kwartier alweer terug :D omdat me moeder mee gaat naar de huisarts

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Heerlijk meis! Even bijtanken is ook belangrijk he!

Hier is onze meid pas 1 nachtje weggeweest ivm een bruiloft waar manlief getuige was, kon niet anders dus. Maar mijn moeder heeft het destijds ook vaak aangeboden, als je even wil slapen dan breng je haar maar. Nooit nodig gehad gelukkig!

3. Storm

Storm Niet meer actief

Mijn zoontje was een maand of vijf, maar moet eerlijk zeggen dat het niet echt logeren was. Eerder bittere noodzaak. Ik had nachtdienst en mijn man moest de volgende dag heel vroeg beginnen. Op die manier slaapt hij wel vaker bij opa en oma. Wij geen gestress en opa en oma vinden het leuk.

Mijn zoontje gaat vandaag voor het eerst 'echt' logeren bij zijn 2 grote neven. Moet zeggen dat dat toch wel anders voelt, maar ook wel weer lekker. Nu heb ik er zelf ook profijt van. Wij gaan vanavond lekker shoppen en uit eten :D.

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Mijn dochter was een maand of zes toen ze ging logeren. Dochter had reflux en sliep daardoor nauwelijks - wel huilde en spuugde ze doorlopend. Die nacht dat ze uit logeren was, was de eerste nacht sinds haar geboorte dat wij weer eens een klein beetje normaal konden slapen ;)
    Sindsdien gaat dochter af en toe logeren bij opa en oma. Gaat altijd prima. Met dochter gaat het nu trouwens veel beter!
    Ohja, en ze kreeg en krijgt nog steeds borstvoeding. Bij opa en oma drinkt ze dan afgekolfde melk uit de rietjesbeker - toen ze kleiner was uit een flesje. Flesje pikte ze overigens niet als papa of mama het gaven.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het was echt heerlijk om even bij te tanken! als ik het weer nodig heb gaat hij gewoon weer naar mijn ouders of naar de ouders van mijn vriend! maar als ik me weer helemaal goed voel dan gaat ie afentoe ook logeren zodat we wat leuks kunnen doen met ze 2 want dat is natuurlijk ook belangrijk!

6. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Wat goed Elsie!
    En beterschap.

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ben erg blij mee dat ik me beter voel!:D en nu me conditie opbouwen want die is ook nul haha

8. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Zie je, zolang je jezelf er maar goed bij voelt is het gewoon prima om te doen. En ook leuk voor de opa's en oma's en voor je kindje. Zeker als iedereen er van kleins af aan aan gewend is, is dat gewoon heel prettig.

Deel Deze Pagina