Wij twijfelen over welke autostoel we moeten aanschaffen van LIEF de Cato of Suzette? Cato is te gebruiken tot 11 jaar.....gebruik je met 11 jaar dan nog een autostoel? Suzette is te gebruiken tot 6 jaar. Welke zouden jullie kiezen?
Och ik ben nu helemaal verliefd! Als ik in nederland ben toch even kijken. Wil ook wel ervaringen horen, ik ga normaal voor maxi cosi maar deze is super. Ik zou voor die tot 6 jaar gaan. Ik heb voordat ik deze zag gedacht aan een tot 3 jaar en vind 11 jaar wel erg lang. Blijven ze eigenlijk wel zo lang goed? Of is dat alleen bij baby autostoeltjes dat ze niet ouder mogen zijn dan 6 jaar?
kinderen moeten tot 12 jaar in een stoel/zit verhoger )of 1 meter 40 volgens mij' verder ben ik niet kapot van een meerfase stoel )zijn vaak onveiliger dan een 1 fase stoel komen vaak slecht uit de testen' dus daar kan ik niet over oordelen. je moet vooral kijken wat jij wil en waar je kind goed in zit. je kan stoel 1 kopen maar als je kindje daar niet lekker in zit heb je een probleem en word auto rijden een probleem. hier zijn we stoelen gaan passen hij heeft er in een aantal gezeten maar de engige waar hij goed in zat toen was de ròmer king plus.