Hallo, Mijn kleine mannetje is nu bijna 7 maanden, en sinds een week huilt hij in zijn slaap... Vannacht was het weer 2 keer raak... Hij huilt, maar slaapt gewoon, alsof hij aan het dromen is... Hij eet goed, drinkt goed, en is een vrolijk mannetje, maar het breekt me een beetje op inmiddels (ik heb een eigen bedrijf...) Hij heeft elke avond hetzelfde ritueel, daar verander ik niets aan... Wel heb ik een eigen bedrijf, (een gasthof in het buitenland) waar hij ook gewoon woont, en altijd bij me is... De kinderarts hier heeft Camomille globuli voorgeschreven, maar ik vind het, ondanks dat het homeopathisch is, rotzooi wat je bij een ukkie naar binnen werkt... Dus dat geef ik hem niet, of raadt je aan dit wel te doen??
Hoi hoi, Lastig hoor dat je kindje huilt in zijn slaap. Ik ken het medicijn niet, en weet niet wat het doet. Mijn kennis gaat helaas niet zover. Ik raad je aan om dit met de kinderarts te bespreken. Groetjes Adrienne
Okee, het is gewoon homeopathisch, dr vogel heeft het ook.. Maar ik wilde eigenlijk weten of het normaal is dat dromen...
Ja hoor, het is wel normaal. Het is een fase waar je doorheen moet. Als hij slaapt, is het niet zo erg, het hoort erbij, en je hoort het wel vaker. Als hij wakker is, troost hem dan, maar ik zou hem dan wel in zijn bedje laten. Het is altijd beter zonder medicijn natuurlijk. Groetjes Adrienne
Ja inderdaad, ik geef die dingen ook niet hoor... Gisteravond werd hij wakker, wss hoorde hij mij naar de weecee gaan, en toen begon hij werkelijk te brullen! In gromvorm aan toe!!!!! Ik kreeg hem alleen stil op mijn buik, en toen ik hem nadat ie in slaap was gevallen weer terug wilde leggen begon hij van voren af aan.. Na 3 kwartier is het me gelukt en heeft ie doorgeslapen tot 7 uur! Maar tis zo hartverscheurend omdat ik niet weet wat er is!
Super! Dank je! Vannacht was een super nacht! Hij heeft eigenlijk al die tijd doorgeslapen tot denk anderhalve week geleden... Vannacht 1 keer tut gegeven, en geslapen tot 7 uur