logeren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pluk, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe oud was jullie kindje toen het voor het eerst ging logeren

1. jonger dan 3 maanden

2. tussen de 3 en 6 maanden

3. tussen de 7 en 9 maanden

4. tussen de 10 en 12 maanden

5. ouder dan 1 jaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    volgend weekend gaat Kylian voor het eerst uit logeren (opa en oma).

Eigenlijk ben ik er zelf nu 'pas' aan toe om hem ergens anders te laten slapen.

Hoe zat dat eigenlijk bij jullie, hoe oud was/waren jullie uk/ukkies toen ze voor het eerst gingen logeren.

Groetjes Anita

2. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    hmm...hier gaan de kinderen niet meer uitlogeren (heel afentoe mijn oudste dan.
    Maar als mijn man en ik een keertje samen willen zjn dan komen mijn ouders hier logeren en wij logeren dan in hun huis.
    Zo blijven de kinderen in hun vertrouwde omgeving en slapen lekker in hun eigen bedjes.
    Maar goed...ik heb dan ook 3 kinderen haha ;)
    Uit logeren gaan begon al tussen de 3 a 6 maandjes.
    Vond het lekker dat ze er op een wat vroegere leeftijd aan zouden wennen zodat het als ze ouder zijn...ook niet zo'n probleem is.
    Vandaar eigenlijk :D

3. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Hoi,

Vorige week met hemelvaart zijn de kids bij oma geweest.Toen was de kleine 7 weken oud! Ik vond het heerlijk om er weer ff met zn tweetjes uit te zijn :)

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik moet er echt nog niet aan denken quinn uit logeren te doen.
    Mijn schoonmoeder staat te springen om een logeerpartij maar ikke echt niet.
    Een collega van mij heeft haar dochter pas laten logeren toen ze er zelf om kon vragen. Is misschien wel het andere uiterste, maar ik vond het geen slecht idee.

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mijn schoonmoeder wil dat ook altijd, maar ik zeg ook altijd dat Iman pas komt logeren als ze er zelf om kan vragen :D

6. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Niet...

zeker ouder dan 1 dus. Bij die kleintjes zie ik er absoluut het nut niet van in. Mn dochter is toen ik een ks kreeg van de 2de bij oma blijven slapen dus dat was een soort logeren maar toen was ze al 19 mnd en kon het niet anders maar gewoon voor de fun niet.

Hier pas als mn kids het zelf willen...

7. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Hier staat er eigenlijk volgende maand een logeerpartij van Sophie bij opa en oma (mijn schoonouders) gepland maar die ga ik afzeggen. Ik trek dat echt niet... :(

Ik heb dus ouder dan 1 jaar gestemd. Waarschijnlijk zou ik er bij mijn eigen vader en moeder minder moeite mee hebben gehad maar die zijn helaas beiden al overleden.

8. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    wout was 5 maanden. Ik was er nog eigenlijk niet aan toe :(
    Maar we hadden een feestje in de plaats waar mijn schoonouders wonen.
    Dus we hebben wout daar afgezet ( en dan snel wegwezen ).
    Hij kan gelukkig goed slapen, en overal. Alles is super gegaan, en ik heb het toch naar mijn zin gehad op het feestje. Dus af en toe om even op te laden vind ik niet verkeerd.

9. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    hier met 3 jaar pas, toen vroeg ze het zelf.

10. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Giovanna was nog net geen 3 maanden geloof ik. Toen gingen wij een weekendje Landall doen..nou sindsdien is ze nooit meer uit logeren geweest! Ik vond het verschrikkelijk zonder haar..stond dan ook al te roepen dat ik naar huis wou enzo. Gelukkig kwam mijn moeder die dag erna even langs om te laten zien dat het goed ging haha..maar toch was ik een dag eerder thuis!

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Dit logeer partij-tje gaat dus plaatsvinden bij mijn ouders en omdat wij dus een feestje hebben.

Omdat we ongeveer een 3 kwartier rijden (snelweg) van elkaar af wonen brengen we Kylian dus op zaterdag morgen , voor zijn middagslaapje en halen we hem zondag (na zijn middagslaapje) weer op.
    Tot nu toe weten we alleen dat Kylian van slag raakt wanneer hij door de een naar bed wordt gebracht (ik b.v) en door een ander er weer uit wordt gehaald (oma b.v)

Nu het vast sta begin ik me er toch wel op te verheugen om een keertje weer uit te slapen (sinds zijn geboorte elke dag er om 7.30 toch uit geweest).

Groetjes Anita

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Toen Tymen bijna 3 maanden was gingen wij naar Zandvoort. Ik had mijn grote mannetje een slipcursus kado gegeven, en Zandvoort is nou niet echt naast de deur (wij wonen in Friesland). Dus wij in een hotel en Tymen bij zijn opa en oma. Ik heb hem met een gerust hart achtergelaten. Mijn moeder past vaker op en het gaat altijd prima. Toevallig gaat hij morgenavond nog een nachtje uit logeren bij mijn moeder. Beiden genieten ze er voor 200% van!

13. TellMe

TellMe Niet meer actief

Lois logeert wel een paar keer per maand bij mijn moeder of schoonmoeder. Vanaf dat ze een week of 6 oud was eigenlijk al. Dit weekend ook weer een nachtje zodat wij lekker weg kunnen EN kunnen uitslapen. De eerste 2 x vond ik het vreselijk om haar achter te laten maar nu heb ik er geen problemen meer mee.

Geniet ervan, Pluk :)

14. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Fabian heeft voor het eerst bij mijn ouders gelogeerd toen hij 4 maanden oud was. Mijn ouders wonen 2 straten verderop dus dat was een heel fijn gevoel. Toen hij voor het eerst naar mijn schoonouders ging heb ik de hele nacht geen oog dicht gedaan. Zij wonen een half uur rijden hier vandaan.
    Nu gaat het prima, als mijn man vroege dienst heeft brengen wij Fab de avond van tevoren al naar mijn schoonouders en brengen hem daar naar bed. Hij slaapt prima door tot 9 uur. Ik vind dat beter dan dat hij om 5 uur 's ochtends uit zijn bed gerukt moet worden omdat wij willen dat hij thuis slaapt.

15. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Kaye ging twee weken geleden bij me schoonzus logeren nou heb er niet veel problemen mee gehad.
    ik heb het wel echt pas gedaan toen ik er zelf ook aan toe was.

En nu slaapt die bij oma en opa op de camping heerlijk vind die dat.

Deel Deze Pagina